Skocz do zawartości

[Mostek] Prawidłowy montaż mostka Specialized regulowany kąt


Quell

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i pozdrawiam,to mój pierwszy temat na tym forum.

Pytanie może trochę idiotyczne,ale im bardziej się zastanawiam,tym mniej jestem pewny.

Do rzeczy,orginalny Krossowski mostek był zbyt krótki,znajomemu walał się w szufladzie mostek Specialized,więc postanowiłem popróbować.

Jest to mostek 28,6 z tuleją regulującą kąt,z tego co udało mi się wyczytać,kierunek ale osobiście nie jestem do końca przekonany,ponieważ jedna i druga możliwość ma swoje minusy.

Opcja pierwsza,z kołnierzem tulejki na dole (foto 1-4) wszystko ładnie i pięknie,kołnierz opiera się o pierścień ładnie wszystko ułożone,ale kapsel dokręca się do tulejki,nie do mostka,który dokręcony jest tylko śrubami bocznymi.

Opcja dwa,kołnierz na górze (foto 5),czyli teoretycznie tak jak ma być,kapsel dokręca mostek w całości potem śruby boczne,ale..

Jak widać na jednym z foto,tuleja jest może 1,5 mm krótsza od wysokości mostka,przy tym układzie,mostek nie opiera się idealnie (takie mam wrażenie) to pierścienia sterów,ponieważ średnica otworu to nie 28,6,a ok. 32mm.

Rozwiązaniem w opcji 1 byłby większy kapsel (nie widziałem czegoś takiego).

Jak to jest rozwiązane fabrycznie w rowerach Specialized,którą opcję byście wybrali ?

 

 

 

 

 

 

post-199224-0-22648300-1469631124_thumb.jpg

post-199224-0-97384800-1469631127_thumb.jpg

post-199224-0-34772200-1469631131_thumb.jpg

post-199224-0-07220300-1469631134_thumb.jpg

post-199224-0-06382500-1469631137_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...