Skocz do zawartości

[Wyprawa] Czechy Słowacja Sierpień


Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam urlop między 8 a 14 sierpnia. Pisałabym się. Choć nigdy nie byłam na takiej wyprawie więc jestem kompletnie zielona w temacie poza tym, że jestem dość dobrze rozjeżdżona. Zdradzisz więcej szczegółów odnośnie wyjazdu, skąd, jakie koszta, spanie, jedzenie itp? Możesz walnąć na maila regret.anathema@gmail.com :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plan.

 

Do przejechania około 700 do 780 km (zaokrąglam w górę odnośnie do planu, na zwiedzanie)

 

Wyjazd najlepiej 12.08.2016 wyjazd z Cieszyna

Pierwsze nocowanie w Hranicach około 114km 

Drugie Uhersky Ostroh na 215 km.

Trzecie Bratysława na 350 km

Czwarte Piestany na 450km tutaj zaplanowałbym postój ze względu na termalne baseny no i znany kurort.

Piąte Bytca na 570km

Szóste Cieszyn?????

 

Jeżeli byłyby jakiekolwiek trudności (sprzętowe, kondycyjne) to wzdłuż trasy od Bratysławy do Cieszyna biegnie trasa kolejowa i zawsze można w razie czego sobie skrócić.

Rozkład jazdy : http://www.cd.cz/

 

Ceny noclegów wg wyszukiwarki internetowej wahają się od 40 do 60zł w zależności ile osób pojedzie.  Wyżywienie ciut droższe niż u nas :)

 

Jeżeli są jeszcze jakieś pytania to proszę.

Jak na razie są 2 osoby :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby nie ciekawy kierunek?

 

Cześć Adam trasa super ale ja nie dostane tyle dni wolnego po L4. Pierwszeństwo mają osoby co były zapisane na urlop.Ja byłem na czerwiec i bum. Jak już dam rade jechać z rana 8 sierpnia teraz w poniedziałek i powrót 10 sierpnia wieczorem,bo 11 do pracy na rano.Jak co to krótsza trasa :) We Wrześniu jakieś 7 dni wolnych znajdę. jak coś pisz :) Pozdrawiam

Edytowane przez Poverr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolejna wyprawa w tym roku zakończona :D

 

Trasa była naprawdę lajcik, całkowity wykon po drobnych spontanicznych zmianach trasy to 730km.