Skocz do zawartości
  • 0

Szukam roweru do jazdy po mieście


Gość Dawid

Pytanie

Gość Dawid

Cześć.

Planuję zakup porządnego roweru. W tej sprawie trafiłem do Was, bo ufam Wam bardziej niż sprzedawcom w sklepach. Zawsze mam wrażenie, że chcą mi wepchnąć to co im zalega. No i nigdy nie mówią o wadach.

 

Nie znam się na rynku wcale, a do tej pory jeżdżę ciągle na rowerze sprzed 15 lat, którego dostałem na komunię (koła 15"). Czuję, że się zaraz rozsypie, nawet nie mam zamiaru go naprawiać. Tym bardziej, że zaczęło mnie być stać na kupno nowego sprzętu.

 

Mieszkam we Wrocławiu, mieszkam i pracuje w centrum. Nie mam zamiaru jeździć po lasach, górach czy rampach ani nie planuję się ścigać. Z drugiej strony zależy mi na tym, aby podjazd pod krawężnik czy przejazd przez trawnik nie kończył się bólem kości ogonowej. Jestem też dość uprzedzony do cienkich opon.

 

Czy bylibyście w stanie podpowiedzieć mi jakiś konkretny rower, który będzie komfortowy do jazdy w mieście i niezawodny? Fajnie jakby jeszcze do tego miał ciekawy wygląd.

 

Aha jeśli chodzi o kasę, to nie odrzucam żadnych propozycji, ale im taniej - tym dla mnie lepiej. Nie mam parcia na najlepsze i najdroższe.

 

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Jako mieszczucha wykorzystuje "Bulls cross rider fit for fun" rower o dość ciekawej budowie,opony nawet dają radę na szutrze i lekkim terenie.Jest to hybryda z biegami w piascie planetarnej alfine 8,praktycznie bezobsługowy.Rower ten prowadzi sie w miescie znakomicie,polecam. Źle masz napisany temat powinieneś zakłamywać,sprawdź zasady pisania tematu,postu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli centrum i w centrum,celował bym w jakiegoś krossa.Mam tak samo i mimo posiadania mieszczucha(Scott Sub) lepiej poruszać mi sie góralem(Scott Scale)a dlaczego?bruk,krawężniki,dziury.Mimo tych wszystkich ścieżek wydzielonych z ulic na Subie jak na wozie drabiniastym.