Skocz do zawartości

[bagażnik] i nie tylko. Romet Orkan 3.0 - bagażnik, błotniki, nóżka i inne akcesoria


Kaziubdg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Z narzeczoną kupiliśmy sobie orkany 3.0 z rocznika 2015. Odpowiednio modele: damski i męski.

Poszukujemy (wg. priorytetów):

a) bagażnik

B) błotniki

c) nóżka

d) oświetlenie (kierunkowskazy?)

e) torby na ramę/siodełko itd. itp.

f) ew. sakwy pasujące do bagażnika

 

Zdaję sobie sprawę, że to dość duże wymagania więc najistotniejsze są pierwsze 3 (bo nie znam się i nie chce przestrzelić). Pozostałe 3 - chętnie wysłucham, ale spróbuję poradzić sobie sam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej siemka panie kolego. Witamy na forum. No w końcu zroweryzowany  :thumbsup:

Co dopiero ci rowery poleciłem w robocie a ty już chcesz je bezcześcić błotnikami i stopkami. Nie wstyd?

 

A) bagażnik do Orkana mam, się kurzy, raz zamontowałem, chcesz?

B) Orion, szukaj 28'' 58mm, bo takie pasują https://www.centrumrowerowe.pl/akcesoria/blotniki/f/orion,t/?_pli=e0a49f

C) tylko ta pasuje idealnie: https://www.centrumrowerowe.pl/akcesoria/podporki-rowerowe/p,podporka-rowerowa-aks-530-rs-24-29-cali-czarna-author,434102.html?_pli=e0a49f

D) zgłoś się na prywatnie, to ci doradzę

E) ty tak serio z otorbieniem roweru?

F) Crosso, bo dobre tanie i Polskie

 

Dla przykładu polecany przeze mnie Orkan 3.0 zmodyfikowany pod potrzeby małżonki mojej wygląda tak i jeździ po absolutnie wszystkim:

porfur.jpg

Bardzo wdzięczny rowerek. Wagowo wyszło niewiele powyżej 12kg.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak pisałem posta to zastanawiałem się "Czy Marcin tu jest?" - już teraz nie mam wątpliwości :)

Świat jest mały niesamowicie. :-) Dzięki za linki.

Co do bezczeszczenia ... to ... Panie, praktyka :)

Chcemy jechać jak będzie błocko i się nie ubrudzić, chcemy móc postawić rower, żeby się nie przewrócił (niekoniecznie opierając o coś) itd. itp.