Skocz do zawartości

[opony] Michelin Wild Race'r 29 Advenced Ultimate blahblahblah


Looser

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż odnosząc się do tematu, szczęśliwe dziecko stwierdziło, że kupi sobie fajne drogie opony... Po przebojach z bankiem i wyrobieniem dowodu osobistego w końcu się udało! Zakupione! Przyszły! Swap zrobiony od razu po powrocie z pracy... No to co, skoro i tak spotkanie wieczorem umówione to i przy okazji trzeba oponki przetestować i w ogóle full zajawka...
Jedzie dziecko drogą... mmm świetnie trzymają, gładko się jedzie... Wjeżdża dziecko do lasu na piach i dziecko przestaje być szczęśliwe bo piach zaczął latać wszędzie, atakować twarz jeźdźca niczym Luftwaffe wyspy brytyjskie...
Tu pojawia się pytanie: WTF?!
Rozwijając, zastanawiam się czy nie rozumiem prostych piktogramów narysowanych na oponie czy powinni dorzucać do opon błotniki gratis? Ten środkowy szpadel sypiący piachem na pewno ma być w tym kierunku(patrz zdjęcia)? Bo trochę mi to przeczy logice...

Linki do zdjęć
ogólny widok przedniej opony, żeby było jasne jak są robione zdjęcia
zdj z bliska
wspomniany piktogram

Tylna założona "w drugą stronę", że się tak wyrażę...
Wszystkie zdjęcia robione z tej samej strony koła, przyjmuję konstruktywną krytykę na klatę, jeżeli mylnie zrozumiałem obrazeczki na oponie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.mtbnews.pl/artykul/sprzet/testy/3388/michelin-wild-race-r

 

 

Michelin Wild Race’r jest opona kierunkową, tak jak wiele nowoczesnych opon. Na obu kołach opona powinna być założona odwrotnie. Aby ułatwić orientację, na bokach opony są wyraźne oznaczenia kierunku toczenia dla każdej z 2 opon. Dodatkowo na czele bieżnika widoczny jest zarys litery M (lub W), który upewnia nas, że opony są założone prawidłowo (patrząc na rower od tyłu powinniśmy widzieć literę M na przedniej oponie i literę W na tylnej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wygląda na to że jest okej. Skoro sypie piachem po facjacie to znaczy że dobrze wgryzają się w podłoże, dzięki czemu zwiększają przyczepność

super... doprawdy juz widze jak sie ciesze z przyczepnosci po piaskowaniu twarzy przez X km :D

Dzięki Panowie, sprawę można uznać za zamkniętą, najwyżej przednią obrócę jak już nie wytrzymam...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mogę już edytować, więc przepraszam za SPAM w postaci postu pod postem, ale zostawię info dla potomnych...
Piaskiem sypało, ale opona była w skrajnie niskich wartościach ciśnienia... Pewnie jak się jedzie w teren gdzie się upuszcza ciśnienia to raczej się nie zapieprza jak dziki i piaskiem tak nie sypie, a naprawdę ładnie trzymają...
W każdym bądź razie po dobiciu ciśnienia jest okey, już mogę jechać normalnie bez efektu pustynnej burzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racing Ralph też mi przez pierwsze parę dni sypał masakrycznie, potem przestał, podejrzewam ze winne są "cycki" które po paru jazdach zaczynają znikać.

Teraz mam Wild Grip'R i też sypią, do tego przez te cycki strasznie tańczą na asfalcie czy tył łatwo zblokować, a że opony prawie że bez przebiegu póki co bo nie miałem kiedy jeździć to "cycków" jeszcze sporo mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...