Skocz do zawartości

[1300-1500] Rower crossowy - dojazd do pracy i weekendowe wycieczki - Saveno Everest 3?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Poszukuję roweru generalnie na dojazdy do pracy i na jazdę po mieście + weekendowe wycieczki pod miasto + 1/2 razy w roku kilkudniowy wyjazd rowerowy z sakwami. W zeszłym sezonie przejechane miałem ok. 2000 km. Niestety wraz z rozpoczęciem sezonu - komuś mój rower wpadł w oko i nie mógł się oprzeć :( no cóż - dlatego mój budżet jest taki a nie inny bo tamtego jeszcze nie zdążyłem spłacić - a jeździć na czymś trzeba :)

 

Poszukuję crossowego ew. treking - ale ze wskazaniem na cross.

 

Mam możliwość zakupu roweru marki Saveno Everest 3

http://www.saveno.pl/everest-3-0-0

 

za ok. 1400 PLN. Nowy. Widzę że standardowe ceny raczej są znacznie wyższe. Wiem że firma Polska i nowa. Czy macie jakieś opinie co do niej? Widziałem kilka wątków na forum i uwagi co do tego modelu:

 

1. "Osprzęt cały z innej parafii" - w czym to przeszkadza?

2. Korba za mała - j.w.

3. Korba z mocowaniem na kwadrat - j.w.

4. hamulce nie powalają mocą

 

Pytanie do doświadczonych kolegów i koleżanek z forum - czy w tej cenie jestem w stanie znaleźć coś lepszego?

 

Będę ogromnie wdzięczny za pomoc i uwagi.

 

Edit:

Wzrost - 177 cm

Waga - 82-85 kg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie ciekawe te rowery. Szkoda, że najdroższy model pomimo świetnego osprzętu posiada uginacz NEX... ;)

Rozumiem, że NEX to niska półka? Jaki amor jest preferowany do jazdy jaką opisałem?

 

Na jeżdżenie do roboty to i tak przydały by się jeszcze błotniki , lampy. Więc chyba jeszcze trzeba dorzucić do interesu.

 

Się rozumie. Coś przed wyjazdem do pracy na pewno się dokompletuje - chociaż i tak zawsze się przebieram :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NEX to najniższa akceptowalna półka jeśli chodzi o widelec. Ja mam w swoim NEXa, coś tam amortyzuje zwłaszcza, że mam wysokie ciśnienie w oponach. Nie zmienia to faktu, że potrafi szybko złapać luzy, a forumowicze pisali że już nawet fabryczne egzemplarze mogą posiadać luzy. Mój następny rower musi być przynajmniej na NRX Coil, a najlepiej na NRX Air :)

 

Propozycja autora i tak jest bardzo ciekawa i ja bym rower brał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...