Skocz do zawartości

[przełaj] Kona, Marin lub crossowy Cube


Jarnet

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jestem zielony w tym zakresie, więc proszę Was o poradę.

Chciałbym zakupić przełaja i w budżecie jakim dysponuję (ok. 3000zł) już prawie byłem zdecydowany na Konę Rove Al (http://www.konaworld.pl/galeria,239,rove_al) jednak nie ma dla mnie rozmiaru M (mam 176cm, noga 77cm).

Dostałem propozycję zakupu po rabacie takiego crossowego Cube SL Road (http://cube.pl/rowery_2016/tour/sl-road/cube-sl-road-pro-grey-black-flashgreen-2016/).

Poszukałem również i natrafiłem na takiego Marin Four Corner (http://halarowerowa.pl/four-corners-p412.html).

 

Rower ma mi służyć do jazdy w 80% po asfalcie, a w 20% po szutrach. Wykorzystywany byłby także na parodniowe wyprawy.

 

Proszę Was o poradę, który z tych wyżej wymienionych mógłby być dla mnie najodpowiedniejszy. Dodam jeszcze, że w dotychczasowych rowerach z jakie posiadałem to nie miałem kierownicy baranka.

 

Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli na miasto, to przydały by się klamki posrednie do baranka.

 

Jesli to takie co się je łapie w górnym chwycie, to moim zdaniem jest to zupełnie niepotrzebne. W tym chwycie taki rower przynajmniej jak dla mnie jest mega niestabilny przy ostrych skretach i jakoś tak nie widzę opcji specjalnie  aby w tym chwycie wykonać jakikolwiek unik czy szybki omijający skręt, co częściej się przydaje niż hamowanie, albo idzie z tym w parze. Całkiem sprawnie i wygodnie można hamować i jeździć po miesicie trzymając ręce na łapach i lecieć slalomem na sporej prędkości.