Skocz do zawartości

[obręcze] tubeless ready, pod V-brake, <500g, 28", 32 szprychy


grissley

Rekomendowane odpowiedzi

Znacie jakieś obręcze o parametrach jak w temacie? Chciałbym wymienić obecną rigidę zac 2000 na coś lepszego, na co założę coś bezdętkowego. Ale szukanie obręczy "tubeless ready" daje znikomą ilość wyników, a i z wagą nielekko. A może odpuścić to tubeless ready i szukać zwykłej lekkiej obręczy?

Rower to Cross, jezdzi glownie po asfalcie, czasem tylko jakiś szuter czy gruntówka. Obręcz do przedniego koła, kierowca 100kg...

Podrzucono mi nazwę dt swiss r460 - ale to szosa, nie wiem, czy po paru przejażdżkach po bruku ew. najazdach na krawężnik, się nie pognie?

Niestety, ten v-brake to mus, bo w przedniej piascie mam dynamo, a nie chce teraz robic rewolucji hamulcowo-oswietleniowej :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie - nie podałem. Opona z przodu będzie miała rozmiar w przedziale 1.2~1.6, ale wystarczy mi też, jeśli obręcz obsłuży zakres 1.3~1.5.

Najprawdopodobniejszą kandydatką na nową oponę jest w tej chwili Schwalbe G-One 28x1.35. W grę wchodzi też X-One 28x1.3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak porównać te dwie obręcze? Waga i cena są podane:

 

DT Swiss R460:  130zł, 460g

WTB Chriscross i-19: 210zł, 435g

 

 

czym jeszcze ocenić "lepszość" czy wyższość jednej nad drugą? Obydwie niekapslowane, R460 zdecydowanie wyższa (23 vs 18mm), Chriscross ma otwory na szprychy wiercone pod kątem. Mchriscross jest też na milimetr wewnętrznie i dwa milimetry zewnętrznie szersza od R460.

Ergo, która lepsza i dlaczego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...