michalM Napisano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2016 Witam, od pewnego czasu zaczęło mi coś za bardzo hałasować. Myślałem że to amory domagają się serwisu ale okazało się, że to luzy na sterach. Widoczne jak na załączonym zdjęciu. Dokręcenie śrub nie pomogło. Obawiam się ze na jakimś krawężniku coś się odkształciło. Mieliście coś podobnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2016 Rozbierz to , może łożyska już nie istnieją. Po przesmarowaniu i złożeniu luz na sterach korygujesz śrubą na top capie. Dokręcając ją zmniejszasz luz ale nie możesz tego za mocno skręcić bo kierownica przestanie skręcać. Po odpowiednim ustawieniu dokręcasz śruby boczne na mostku i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2016 Nie wiem jakie to stery, ale widzę że Level więc duża szansa że NECO. U mnie posypały się dość szybko, miałem to co Ty. Skręcenie normalnie powodowało luz, skręcenie mocno uniemożliwiało kręcenie kierownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2016 Zaciskasz przedni hamulec i bujasz maszyną trzymając za miejsca, w których może być luz tj właśnie za stery oraz niżej, za przejście goleni górnych w dolne. Bo luz może występować i tu i tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalM Napisano 28 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2016 Nie wiem jakie to stery, ale widzę że Level więc duża szansa że NECO. U mnie posypały się dość szybko, miałem to co Ty. Skręcenie normalnie powodowało luz, skręcenie mocno uniemożliwiało kręcenie kierownicą. I jak rozwiązałeś problem ? Wymiana łożysk ? czy całych sterów ? Zaciskasz przedni hamulec i bujasz maszyną trzymając za miejsca, w których może być luz tj właśnie za stery oraz niżej, za przejście goleni górnych w dolne. Bo luz może występować i tu i tu. No właśnie luz jest najbardziej odczuwalny na dole w miejscu gdzie zaczyna się widelec. Jak podnoszę rower to czuć jak koło opada tak jakby w miejscu gdzie rura widelca wchodzi w tuleje ramy roweru. Mam złe przeczucia :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2016 Wymieniłem całe stery na Accent Airplane, od tamtego momentu zero problemów. Zdecydowanie polecam stery na łożyskach maszynowych. Możesz próbować wymienić wianki/ kulki, ale raczej to nic nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 29 Czerwca 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2016 Zdecydowanie polecam stery na łożyskach maszynowych. Prawda stara jak rower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalM Napisano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2016 wg. wykazu mam takie stery -> http://rowerowy.com/sklep/czesci/stery/1-1-8/prod/vp41 Jakie polecacie na ich zastępstwo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 Dowolne, ahead 1 i 1/8 cala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.