cabanmat Napisano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2016 Witam Zdemontowałem mój stary suport, jest na nim informacja 116mm. Z tego co patrzyłem to Neco nie produkuje w tym rozmiarze Co kupić ??? Ten będzie dobry ? http://allegro.pl/suport-neco-compact-nakretki-stal-116-mm-i6006737106.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artofnois Napisano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2016 Jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cabanmat Napisano 15 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2016 Może coś innego czy brać tego neco ? Widzę, że mało jest dostępnej rozmiarówki 116mm tej marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artofnois Napisano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2016 Będzie wystarczający , jest na maszynach , miski nie z plastiku. Ja przed wkręceniem smaruję gwint w mufie i miski smarem miedzianym , coby nie było sytuacji że po jakimś czasie nie można odkręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2016 Ja mam Neco od jesieni 2015, obecnie ze 3000km czy 3500km na tym przejechałem. Nic się nie dzieje, jak działał tak działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cabanmat Napisano 15 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2016 Zamiast smaru miedziowego do posmarowania gwintu w ramie może być smar grafitowy albo smar do łożysk rowerowych ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cabanmat Napisano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Przyszedł mój nowy suport Zamówiony na allegro 15 Czerwca.... Jakieś wskazówki przed montażem ? Literka L na suporcie ma być od strony napędu ?? Śrubki które mocują korby do suportu posmarować np. tym specjalnym klejem do gwintów śrub ? Gwint suportu posmarować jakimś smarem ? Dokręcać go na maxa czy zostawić troszkę luzu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artofnois Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Od strony blatów " R" , trochę smaru na gwinty, kleju nie daję. Dokręć mocno , ale z wyczuciem . Wkręcasz od strony korby po czym kontrujesz tym lużnym elementem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cabanmat Napisano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Hmm... myślałem że wkręcam suport od strony gdzue nie ma zębatek, a następnie od strony zębatek dokręcam ten "kapsel" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artofnois Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 niestety , ale nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cabanmat Napisano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Możesz napisać po kolei jak należy przeprowadzić wymianę ? (zrozumiałym językiem) Co rozumiesz od strony blatów ? Biorąc pod uwagę wcześniejszy suport strona L powinna być od strony przerzutek przednich (zębatek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 5 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 Taka prosta sprawa, tyle problemów. W pierwszym poście piszesz "Z tego co patrzyłem to Neco nie produkuje w tym rozmiarze" i trzy wiersze niżej sam wrzucasz suport Neco 116mm. Masz rozdwojenie jaźni? Na wkładzie masz opisane strony lewa i prawa. Wkład masz włożyć tak aby lewa strona była po lewej stronie roweru, prawa po prawej. To już jest tak proste do zrozumienia, że nie bardzo rozumiem, gdzie tu jest pole do interpretacji, no ale idziesz dalej pod prąd i pytasz: "Literka L na suporcie ma być od strony napędu ??" - dostajesz odpowiedź, że nie, że od strony blatów masz mieć R. I niby sprawa jasna, koniec tematu, wątpliwości rozwiane. Ale czy na pewno? Okazuje się, że nie. Nadal nie przyjmujesz do wiadomości, że L to strona LEWA a R to strona PRAWA. A montuje się to tak, że wkręcasz do końca miskę prawą, tą po stronie blatów. Wkręcasz ją na odrobinę smaru który ułatwi w przyszłości odkręcenie jeśli będzie taka potrzeba. Wkładasz wkład i zakręcasz prawą miską. Pytasz czy ma zostać luz - a jak myślisz? Czy chcesz aby wkład latał luzem w miskach?? Skręca się to dość mocno, to jest miejsce gdzie używasz największej siły podczas jazdy. Teraz zakładasz korby - również używasz odrobiny smaru żeby gniazdo się nie zapiekło na maksa. Dokręcenie śrub można po jakimś czasie poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowjanko Napisano 5 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 Ja wkręcam prawą miskę zostawiając luz na 1 zwój gwintu, potem podobnie nakrecam lewą miskę i dopiero dokręcam mocno prawą stronę i mocno kontruję lewą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cabanmat Napisano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 Pod pojęciem "blat" mam rozumieć przednie zębaki (przerzutki) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ink Napisano 6 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 Pod pojęciem "blat" mam rozumieć przednie zębaki (przerzutki) ? Chłopie oddaj to do serwisu skoro 2 strony (lewa i prawa) to za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cabanmat Napisano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Panowie jaki rozmiar ma śruba suportu którą przykręca się korbe do suportu ? Pytam bo w moim zestawie kluczy nasadowych nie mam takiego rozmiaru 13mm ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.