Skocz do zawartości

[Singlespeed] Co sądzicie?


Wallyy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
na wstępie zaznacze, że nie jestem pewien czy dany rower to singlespeed, ostre kolo czy po prostu szosa ( zwyczajnie się nie znam, jest to dla mnie coś nowego bo wczesniej jezdzilem na MTBku).
Obecnie szukam roweru do jazdu po mieście, ma głównie służyć do przemieszczania sie z pkt A do B, takiego którego nie będę bał się zostawić pod uczelnią, sklepem itp ( dużo kradzieży obecnie w 3miescie : P )
Dlatego nie chce wydać więcej niż jakies 600-700 zł, przeglądałęm allegro i wpadł mi w oko taki oto rower
http://allegro.pl/ostre-solo-xt-kurierski-fixed-vintage-single-kolo-i6259828415.html

Chciałęm zapytać czy warto, bo tak jak wspominałem jestem zielony jesli chodzi o tego typu rowery. Zaznaczam, że zależy mi na prostocie, funkcjonalności no i też na wyglądzie bo po prostu tego typu rowery mega mi się podobają wizualnie, stąd zainteresowanie.

Pozdrawiam i czekam na jakies opinie, rady i propozycje ; ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Kłaniam,

 

Rower ten ma naped dwubiegowy, gdyż jak napisano:

 

 

 

rower wyposażony jest w dwurzędowy wolnobieg 14 i 17

 

Cały myk polega na tym, że aby zmieć bieg musisz ręcznie przeniesć łańcuch z jednego trybu na drugi i odpowiednio naciagnąc łańcuch. 

 

Rowerek jest ładniutki klasyczny i wogóle fajowy ale...

 

Stalowe obręcz plus hamulce typu spowalniacz to coś dla człowieka o mocnych nerwach, świetnie jeżdżącego po mieści i nie bojacego się ni bójmy sie tego stwierdzenia, łamania przepisów i podejmowania ryzyka. Zdecydowanie najsłabszy, choć bardzo szykowny optycznie detal.

 

Stalowa korba na kliny. Tak samo ładniutka jak niepraktyczna, starodawna i ma niewymienialny blat. Czyli jak sie skończy to idzie w śmietnik.

 

... co biorąc pod uwage jej antyczność nie jest takim najgorszym obrotem sprawy.