Skocz do zawartości

[Przerzutki] Kross Hexagon V2


Cin22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od kilku tygodni jestem posiadaczem roweru KROSS V2 prawdopodobnie z 2006 roku.

Na tę chwilę rower kosztuje mnie 300zł. W świecie rowerowym jestem totalnym amatorem.

 

Aktualne problemy:

-słabiutki przedni hamulec tarczowy

-po próbie naciągnięcia linki przedniej przerzutki efekt pojawił się taki, że prawie niemożliwe staje się przełączenie biegu na wyższy manetką (bardzo mocno trzeba wcisnąć kciukiem)

-pogięta przednia przerzutka

 

Moje pomysły na tę chwilę :

-wymiana przerzutki przedniej wraz z linką

-wstawienie z przodu hamulca V-brake (jeśli to w ogóle możliwe)

 

Chciałbym się zmieścić w kwocie 100 złotych.

 

Próbować?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wstawienie z przodu hamulca V-brake (jeśli to w ogóle możliwe)
To raczej niewykonalne jeśli były zmontowane tarcze. Ten rower nie ma pivotów więc nie ma do czego przykręcić hamulców. Wiec pozostaje ci szukanie jakiś używanych hamulców tarczowych hydraulicznych

 

 

-wymiana przerzutki przedniej wraz z linką
Wymień linkę i pancerz może pomoże... Warto też wyregulować 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wiec pozostaje ci szukanie jakiś używanych hamulców tarczowych hydraulicznych

Tutaj jest różnie. Można kupić szmelc i tyle z tego będzie. Proponował bym zostać przy mechaniku ale jakiejś renomowanej firmy. Używane zaciski można wyrwać w dobrych cenach,

 

 

 

Próbować?

Nie ma przeciwwskazań ;)

 

 

 

Chciałbym się zmieścić w kwocie 100 złotych.

Zmieścisz się bez problemu. Zależy oczywiście na co postawisz , ale przy niskich grupach przerzutka z linką to okolice 30 zł. 

 

 

 

-wstawienie z przodu hamulca V-brake (jeśli to w ogóle możliwe)

Tak jak wyżej - nie ma pivotów i v-br odpada.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki za odzew :)