Skocz do zawartości

[1200 - 1500] Cross, jazda po mieście, 20 km dziennie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, to mój pierwszy post na tym forum. Zdaje sobie sprawę, że zakładam temat podobny do wielu innych, ale przejrzałem naprawdę wiele wątków i im więcej czytam, tym mniej wiem... więc postanowiłem zaryzykować i założyć swój ;)

 

Na początku zaznaczam, że jestem totalnym rowerowym amatorem. Potrzebuje roweru do dojazdu do pracy, ok 10 kilometrów w jedną stronę po krakowskich drogach/ścieżkach z całymi ich dobrodziejstwami (dziury (!), krawężniki, koleiny). Nie planuje wycieczek krajoznawczych, więc uznałem, że cross z możliwością blokady amortyzatora (uginacza) oraz z oponą, która będzie stawiała jak najmniejszy opór na asfalcie, to najlepszy wybór dla mnie.

 

Z całego gąszczu przeróżnych ciekawych propozycji na forum moje oko szczególnie przykuły cztery:

 

Spartacus Cross 4.0:

http://allegro.pl/rower-spartacus-cross-4-0-amor-blokada-alivio-2016-i6194639097.html

 

Lazaro Integral V3

http://allegro.pl/2016-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-alivio-i6195547146.html

 

Kellys CLIF 30

http://rowerykellys.com.pl/rower-kellys-clif-30-silver-model-2015-p-924.html

 

Romet Orkan 3.0 ( + za możliwość sprawdzenia na miejscu w Krakowie)

http://allegro.pl/rower-crossowy-romet-orkan-3-0-meski-rama-19-i-21-i6202679890.html

 

Który z tych rowerów byście wybrali? Lub czy w obecnym przedziale cenowym wybralibyście coś innego?

No i jaki rozmiar ramy sugerujecie, przy wymiarach:

 

Wzrost 174 cm

Waga 75 kg

Od ziemi do krocza: 83 cm

 

Za wszystkie odpowiedzi i rekomendacje z góry serdecznie dziękuje!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo za odpowiedzi. Tarczówki chyba nie są mi potrzebne, więc chyba skłonię się ku Integral V3 - w sumie w innych tematach chyba również ten rower jest najczęściej polecany.

 

Wybaczcie pytanie laika, ale gdy rower przyjedzie, czy muszę go w jakiś specjalny sposób przygotować do jazdy? Nie wiem, coś przesmarować, psiknąć wd-40, cokolwiek? Ewentualnie czy warto oddać rower do serwisu w celu montażu i początkowej regulacji? Jeśli nie, to czy brak montażu/regulacji w serwisie nie będzie przypadkiem powodem od odrzucenia gwarancji na rower (słyszałem już o takich przypadkach)?

 

Dzięki raz jeszcze za pomoc i życzę miłego wieczoru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam integrala V3.

Rower przychodzi wstępnie złożony, przykręcasz tylko kierownicę i pedały (przynajmniej ja tak miałem 3 sezony temu). Pojeździj trochę i dopiero bierz się za regulację, jak już linki się trochę porozciągają i poukładają w pancerzach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...