Skocz do zawartości

[~4000] Rower MTB 27.5 "


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, aktualnie rozglądam się za rowerem górskim w okolicach 4000 zł ( nie chciałbym przekraczać tego budżetu, chyba że będzie to sensownie uzasadnione), moje pojęcie na temat sprzętu jest niewielkie (chociaż robię co mogę by to nadrobić), więc chciałbym poprosić was o poradę co do wyboru wymarzonego roweru. Rower przeznaczony będzie do trenowania pod zawody (i startowanie), chociaz chciałbym móc go wykorzystywać również do bardziej rekreacyjnej jazdy (możliwość zamontowania bagażnika pod sakwy na jakiś dłuższy wypad była by bardzo mile widziana).  >> [priorytet: trening/zawody]

Budżet jest mocno naciągnięty, a z racji tego że jestem studentem i nie mam żadnych poważniejszych dochodów chciałbym wydać uzbieraną kwotę możliwie jak najlepiej. (muszę jeszcze kupić kask, oraz inne najpotrzebniejsze akcesoria/narzędzia)

Chciałbym żeby rower ten dawał jakieś perspektywy na rozbudowę, mam zamiar serwisować swój rower samodzielnie (na tyle na ile pozwolą początkowy brak doświadczenia i stan posiadania narzedzi ;) )

 

Z racji braku odpowiedniej wiedzy boję się zakupu roweru używanego.

Obecnie poruszam się leciwym już giantem escaperem, nie mam doświadczeń z lepszym sprzętem, byłbym bardzo wdzięczny gdybyście przy porównywaniu rożnych rozwiązań nie ograniczali się do "jest lepsze", tylko spróbowali krótko opisać dlaczego dane rozwiązanie jest lepsze od innego.

 

Mój wzrost to 167 cm
długość nogi: 75 cm

Waga : 56 kg (prawdopodobnie zwiększę ją do ok 60 kg)

Oto rowery które zwróciły moją uwagę:
- Kross R7 2016
- Radon ZR Team 27,5 8.0  ( czy skok jakości względem 7.0 usprawiedliwia naciągniecia budżetu ?)

- Radon ZR Team 27.5 7.0

- Grand Canyon 5.9 AL
- Grand Canyon 4.9 AL (identyczny dylemat jak z radonami)
- Talon 27.5 0 LTD ( mam możliwość kupienia na miejscu za 4300 zł, wypowiedzcie się proszę na temat tej oferty, moim zdaniem wygląda ciekawie, ale chciałbym poznać waszą opinie)