weland Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 witajcie, mam pewien problem, a mianowicie od pewnego czasu łańcuch ociera mi o przerzutkę (na 5,6,7 i 8 przełożeniu). Chciałem więc wyregulować napięcie linki przy klamkomanetce ale "śruba" nie działa. Wygląda ona tak: jak mam ją wyregulować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Przy przerzutce masz mocowanie linki i tam. Może wystarczy tylko wyregulować ją śrubami "L" i "H". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Ten znowu te swoje głupoty wypisuje. Ychu, prosiłem już nie raz - milcz zamiast pisać brednie! Baryłka jest w klamkomanetce i nie ma żadnej regulacji napięcia linki w przerzutce! A do autora: obejrzyj czy się linka nie kończy przy przerzutce, tzn czy nie popękały włókna. Jeśli nie, i nadal jesteś zdania, że baryłka przy klamkomanetce nie działa - to możesz linkę odkręcić i delikatnie podciągać aż do uzyskania satysfakcjonującego efektu. Ale i tak najlepiej zmienić linkę, pancerzyk i ustalić przyczynę nie działania baryłki. Wydatek łączny w rejonie 15pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weland Napisano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 wiem, że tam też mogę wyregulować ale za bardzo nie chciałem ruszać mocowania linki. A śruby L i H nie służą jedynie do regulacji max wychylenia? @cervandes linki i pancerze były wymieniane w lipcu... śruba przy klamkomanetce nie ma żadnego gwintu, więc nie może się wkręcać ani wykręcać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Masz rację z tymi śrubami L i H. A jak baryłka nie ma gwintu to jest jakaś patologia, bo powinna mieć. Odkręć linkę, wyjmij pancerz z manetki i obejrzyj dokładnie tę baryłkę - w środku powinna być śruba z gwintem i sprężynka. Jak nie ma to trzeba sprawdzić czy gwint w manetce jest w porządku i się zaopatrzyć - to kosztuje grosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 nie ma żadnej regulacji napięcia linki w przerzutce! Czy ja napisałem że tam jest regulacja napięcia? Boże człowieku , odkręcasz od przerzutki i napinasz ręcznie ... Skoro ociera o wózek no to według mnie właśnie śruby od wychyleń. Masz z przodu 3 tarcze , czy jak? Baryłka jest w klamkomanetce W st-ef baryłka jest "dla picu" , bo ja się nie spotkałem z "działającą" w st-ef -ach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 A ja się spotkałem u mojej siostry np Już bez przesady to nie jest sprzęgło, że tylko XTR'y mają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weland Napisano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 A jak baryłka nie ma gwintu to jest jakaś patologia, bo powinna mieć na zdjęciu, które wrzuciłem w pierwszym poście, cała baryłka jest poza klamkomanetką. Rzeczywiście wygląda jakby była "dla picu" jak napiał Ychu. Mogę ją (chyba) tylko "wcisnąć", czyli co najwyżej będzie miała dwa ustawienia - wciśnięta i niewciśnięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 To widocznie masz pecha albo kręcisz nią nie tak jak trzeba bo w tych kilku tysiącach które pokręcalem nie było żadnego piciu. Jeśli wykreca się śruba regulatora to działa. Jeśli się nie wykręca to gwint śruby lub gniazda jest uszkodzony. Inna opcja to luźna linka, która wybiera regulator, bez reakcji przerzutki. na zdjęciu, które wrzuciłem w pierwszym poście, cała baryłka jest poza klamkomanetką. Rzeczywiście wygląda jakby była "dla picu" jak napiał Ychu. Mogę ją (chyba) tylko "wcisnąć", czyli co najwyżej będzie miała dwa ustawienia - wciśnięta i niewciśnięta. Kup regulator napięcia linki jaki stosowany jest np w osprzecie szosowym, mocowany między podzielonym pancerzem.Jeśli gwint baryłki jest cały możesz skombinowac kompatybilna nakrętke i stosować jako "kontrę". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weland Napisano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 ok, jeszcze jutro spróbuję pokombinować. i mam jeszcze pytanie (głupie) ale dla pewności je zadam: baryłka ma się wkręcać i wykręcać z klamkomanetki? czyli w miejscu zaznaczonym na zdjęciu musi być gwint? czy działa to inaczej? gwint ma być "na wierzchu" baryłki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 W środku plastikowej baryłki jest stalowa śruba z gniazdem na pancerz, Kręcąc plastikiem wykręcasz śrubę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weland Napisano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 dzięki wszystkim za pomoc, problem rozwiązany śruba działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.