Skocz do zawartości

[rower, do 4000] Voodoo Bizango - czy są lepsze opcje w segmencie?


BratDalton

Rekomendowane odpowiedzi

Siema!

 

Szukam pierwszego 29era. Zbrzydła mi szosa i chcę przesiąść na bardziej terenowy rower. Będę go katował po lasach i bezdrożach, jak się uda to górki i gdziekolwiek uda mi się wjechać. Jeździłem dotychczas na przełaju z wrzuconymi 40mm oponami ale będę w weekend testował 29er. W międzyczasie popatrzyłem jakie są ciekawe modele rowerów. 

 

Zacząłem od szperania po forach, w UK często polecają Voodoo Bizango. Wydaje mi się, że faktycznie to dość dobry dil cena/jakość. 

 

Ale nie znam się do końca na sprzętach MTB i na ile to jest chwyt marketingowy (podpis Joe Murraya na ramie :D). Jest sens go ściągać z UK? Mam znajomych którzy pomogą :)

A może dostanę w Polsce coś lepszego w podobnej cenie? 600 funtów to jakieś 3500 pln. 

 

Przeglądałem modele opisywane tutaj na forum, ale większość jest na korbie triple. W przełaju przywykłem do 1x10, wolę uniknąć dodatkowych elementów napędu. Deore 2x10 wydaje się spoko opcją z taką kasetą. Modele hamulców musiałbym porównać każdy z osobna. Suntour Raidon 120mm też wydaje sie dobry. 

 

Wagowo Voodoo wypada podobnie do przeciętnej w segmencie. Ramy 29 też wydają się podobne, choć Voodoo wyróżnia się wizualnie i zdaje się mieć niższy przekrok. Rzadko też tutaj pojawia się jakiś konkretny model tak często jak ten Voodoo na forach z UK.

 

 

Aktualny spec zaczerpnięty ze strony Halfords wrzucam ponizej. Co myślicie? Jakie mielibyście inne propozycje?
 

Detailed Specs

Approximate Weight (KG): 13.2kg
Forks: Suntour Radion Air sprung with lock out
 
Bottom Bracket: Shimano OctAlink spline bottom bracket
Cassette/Freewheel: Shimano 10-spd 11-36T
Chain: KMC X10
Chainset: Suntour XCM 22/36T
Fork Lock-out: Yes; Lever type
Fork travel: 120mm
Forks - Adjustable damping: Yes
Frame: Double butted aluminium
Front Brake: Shimano Acera M355
Front Hub: Formula DC-20 15mm
Front Mech: Shimano Deore M610