Skocz do zawartości

[tłumik] Dorabianie tłumika i projekt, rst first air, pytania.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, po rozebraniu mojego firsta z powodu nie działającej regulacji, przejrzałem tłumik, doszedłem dlaczego nie dział i zacząłem skręcać, najpierw ukręciłem tulejke z gwintem która trzyma te (sitko,tłok?) no ale dobra posklejałem i tak trzyma że nie urwę, ale potem jak dokręcałem tłumik tym imbusem do dołu kieliszków amortyzatora to ukręciłem, te tulejke z tym gwintem, więc wkurzony wymyśliłem sobie że takowy tłumik dorobie, generalnie do

syć proste to jest mam już projekt na razie taki na odwal... Tylko mam pytanie czy ktoś z was więc co jest w tej srebrnej rurce? Bo kiedy kręci się regulacją to słuchać takie cyknięcia i potem to coś trzyma te śrube od regulacji, żeby się nie odkręcała, co tam takiego jest? Fotki dodam po południu bo teraz w szkole jestem.

Edytowane przez Frycu963
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

Bo kiedy kręci się regulacją to słuchać takie cyknięcia i potem to coś trzyma te śrubę od regulacji, żeby się nie odkręcała, co tam takiego jest? Fotki dodam po południu bo teraz w szkole jestem.

Czyli jak mniemam, zabierasz się za dorobienie czegoś, co nie masz pojęcia jak działa ? A co w środku, trochę metalu, plastiku, gumy. Uszczelki, mechanizm regulacji z klikiem najprędzej kulka sprężynka i dziurkami. Nikt o zdrowych zmysłach nie dorabiał by niczego do takiego paździerza jakim jest rst.

 

Nie chce straszyć, ani niszczyć twoich pięknych planów ale daj sobie siana, jak nie masz obrabiarek, numerycznych lub tokarki i zaufanego tokarza ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarniam jak działa itd, tylko nie wiem co tam jest w środku, mam tokarza z cnc z tym nie ma problemu całość już ogarnięta, zostało tylko to co w środku, a koszt wykonania, max 40 zł więc warto, tokarza za free, czyli generalnie zostało rozebrać i zobaczyć co tam w środku, bo cała regulcajca polega tylko na zasłonięciu otworku pod tłokiem przez śrube, czyli bardzo prosto, czyli w zasadzie można by zrobić płynną regulacje bez cyknięcia, tylko uszczelnić

Edytowane przez Frycu963
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środku są części które pasują średnicą do reszty części.

 

Pierwsza sprawa, oczekujesz że ktoś poda Ci co jest w środku, z wymiarami itd? Druga sprawa że klejenie czegokolwiek w rowerze to zły pomysł. Trzecia sprawa to taka że może powinieneś sobie kupić klucz dynamometryczny? Nie wiem jak bardzo mocno trzeba dokręcać śruby w amorze żeby cokolwiek urwać, magia.

 

Nadal nie jestem w stanie pojąć dlaczego ludzie zakładają tak głupie wątki. Chcesz coś dorabiać to sobie rozłóż to co masz na czynniki pierwsze i będziesz widział, i tak musisz to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...