Skocz do zawartości

[problem z promocją] Sklep rowerystylowe.pl


honor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

chcaiłbym opisać moją "przygodę" ze sklepem rowerystylowe.pl. W piątek 27.11.15 na maila dostałem wiadomość o promocji w sklepie. Setki produktów miały być przecenione o 50%. Po sprawdzeniu oferty sklepu postanowiłem zakupić między innymi pedały Shimano PD-M780 przecenione z 259,9 na 129,95. Po zakupie otrzymałem potwierdzenie realizacji zamówienia oraz informację o tym, że "będą na naszym magazynie wysyłkowym niebawem, a wysyłka do Państwa nastąpi w przeciągu: Wysyłka 2-6 dni robocze."

 

Dzisiaj otrzymałem maila z informacją, że ich system nie poradził sobie z ilością zamówień. W piątek sprzedali ostatni komplet, aktualnie nie posiadają tego towaru u siebie i nie ma go też u dystrybutora.

 

Z moich informacji wynika, że te pedały są aktualnie dostępne u Shimano Polska.

 

Proszę o wypowiedź osoby, które również skorzystały z tej "promocji" i nie otrzymały towaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie maili ze sklepem, podeszli do sprawy bardzo profesjonalnie i rozwiązane zostało to w sposób korzystny dla mnie. Tak więc polecam zakupy u nich.

Żeby tak wszystkie sklepy dbały o klienta to lepiej by nam się żyło ;)

 

Pozdrawiam

 

Niestety w moim przypadku profesjonalizmu zabrakło. Napisałem im co myślę o takim podejściu i że to moje ostatnie zakupy u nich.

 

Na czym polegał ten profesjonalizm w Twoim przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklepu internetowe mają marżę na produktach Shimano kilka %, ciekawe jak mogli zrobić 50%? Myślę, że nawet Shimano Polska u nich zrobiłoby zamówienie.

"chłyt matetingody". No chyba, że właściciel sklepu prowadzi akcję charytatywny i dopłaca do każdego produktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...