Skocz do zawartości

[opony i detki] jak wymierzyć, jakie wybrać ?


najtel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Mam pytanie odrnośnie zakupu nowych opon i dętek do mojego roweru
Jest to bardzo stary rower i opony są już mocno sparciałe, więc oznaczenia rozmiarów już są niewidoczne
Nie wiem jaki rozmiar wybrać. To rower szosowy więc prawdopodobnie 28 cali, ale pewien nie jestem
Będe szukać możliwie jak najtańszych opon i dętek, bo nie oplaca się kupować nic droższego do tekiego starego roweru. Szukałem na forum, ale tak naprawde jestem zielony i nie wiem jak to wymierzyć, a nie mam możliwości na razie w najbliższym czasie dotachania tego do sklepu rowerowego...

 
Jak można to sprawić ? Jak wymierzyć, żeby wszystko pasowało ? Prosze wytłumaczcie mi to jak najbardziej łopatologicznie :P
Jak już uda mi się dobrać rozmiar, bede prosić Was o porade co wybrać. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam
Mam pytanie odrnośnie zakupu nowych opon i dętek do mojego roweru
Jest to bardzo stary rower i opony są już mocno sparciałe, więc oznaczenia rozmiarów już są niewidoczne
Nie wiem jaki rozmiar wybrać. To rower szosowy więc prawdopodobnie 28 cali, ale pewien nie jestem

Będe szukać możliwie jak najtańszych opon i dętek, bo nie oplaca się kupować nic droższego do tekiego starego roweru. Szukałem na forum, ale tak naprawde jestem zielony i nie wiem jak to wymierzyć, a nie mam możliwości na razie w najbliższym czasie dotachania tego do sklepu rowerowego...

 

Jak można to sprawić ? Jak wymierzyć, żeby wszystko pasowało ? Prosze wytłumaczcie mi to jak najbardziej łopatologicznie :P

Jak już uda mi się dobrać rozmiar, bede prosić Was o porade co wybrać. Pozdrawiam.

 

Zmierz wewnętrzną średnicę opony lub średnicę obręczy i będziesz miał pierwszy najważniejszy rozmiar, później szerokość to juz kwestia gustu.

 

Tutaj masz to całkiem fajnie wyjaśnione:

 

https://www.rowerystylowe.pl/wyjasnienie-rozmiarow-opon-rowerowych

Odnośnik do komentarza