Skocz do zawartości

[ok. 2000] Rower crossowy.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym zakupić rower crossowy w granicy ok. 2000zł. Od razu zaznaczę, że jestem laikiem jeżeli chodzi o jakość części itd. Kojarzę jedynie marki rowerów. Po lekkim zagłębieniu się w temat rowerów, znalazłem 3 typy, które mi przypadły do gustu:

- CUBE CURVE PRO 2015

- CUBE LTD CLS

- NORTHTEC CALEDON DB 2015

 

O ile o marce "CUBE" słyszałem dużo dobrego od znajomych, to o "Northtec" nie słyszałem praktycznie nic. Natomiast z tego co sam się zdążyłem zorientować to osprzęt ma całkiem niezły. Proszę o pomoc w wyborze. Zaznaczam, że nie ograniczam się tylko i wyłącznie do tych trzech typów. Rozważę każdą sensowną propozycję. Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem sobie dziś różne Cuby w Skiteam i jak na zdjęciach nawet mi się podobały, tak teraz zakochałem się w ramach - konkretnie Curve Pro :woot:  Była jedna przeceniona, za 1,8k i pewnie bym na niej wyjechał (bo najlepiej się kupuje oczami i sercem ), gdyby nie olbrzymi jak dla mnie rozmiar 62 (mam 175 cm, idealnie pasuje 50).

 

Po powrocie do domu rozum jednak wrócił do pełnej sprawności, no i ten osprzęt w Curve Pro to nie powala, za tą cenę niestety.

Stąd powstał problem, co wybrać w nieprzekraczalnym maksymalnym budżecie 2000?

- Curve Pro

- Northtec Caledon DB 

- Unibike Viper GTS

a może jednak Rometa Orkana 4.0 i jeszcze sporo zostanie?

 

Najbardziej podoba mi Cube, no i rozmiar idealny, Rometa tez mierzyłem, no i 19 może być. Pozostałych dwóch nie widziałem na żywo, ale na zdjęciach podobają mi się znacznie mniej.

Wszelkie Kandsy, Lazary i inne klony odpadają, nie podobają mi się po prostu, a jak wyżej pisałem, oczy i serce wielką odgrywają role w wyborze.

 

No to nagadałem się  :teehee: tak naprawdę to chodzi mi tylko o potwierdzenie ze nie zrobię wielkiego wielkiego błędu biorąc Cube ;) no chyba że jednak bym zrobił, więc proszę o ew. naprostowanie