DreamEvil Napisano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2015 Witam. 2 tygodnie temu kupiłem nowe koła i mam z nimi same problemy. Dostałem do nich wyjeżdżone opony schwalbe durano s oraz dętki maxxis ultra light. Już od pierwszego założenia pękła mi pierwsza z nich - w przednim kole. Wymieniłem na dętkę od schwalbe i jeździ do tej pory. W sobotę pękła mi druga dętka maxxisa w tylnym kole od strony obręczy, ok, do przeżycia, kupiłem dętkę schwalbe, opaski i tanią rubenę na tylne koło bo i tak kupowalem nowe opony. Dziś podczas jazdy - po przebiegu całych 120km wybuchła mi rubena wraz z dętką. Dziura na cały palec... Miałem nawet przyjemność obserwować jak w miejscu ok 10cm od wentylu rośnie wielka piłka do momentu aż pekła. Pytań kilka: 1. W czym moze leżeć problem nieustannie pękających gum? Kupiłem nowe opony i nie chcę, by mi się zniszczyły po 100km, bo każda nowa detka to koszt 40zl, a opony minimum 70 2. Co powinienem zrobić/sprawdzić, by gumy przestały mi pękać Nie jest to wina szprych, ponieważ mam zamaskowaną obręcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porcelanowy Napisano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2015 Powitoł Sprawdź opaski na obręczy. Miałem jakieś kompozytowe (w sensie nie lita guma) na których górna warstwa była z tworzywa - notorycznie kanty tych opasek przecinały mi dętki ultraligh kendy. Na całej prawie dętce od strony felgi miałem wzdłużne rysy. Po pierwszym klopsie myślałem, że to od nieumiejętnego użycia łyżek do opon, ale później zwąchałem powyższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DreamEvil Napisano 26 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2015 Ja mam opaski ktore polecil mi sprzedawca w sklepie, wykonane z pcv, podobno nie slizga sie tak po kole i ogolnie lepiej trzyma obreczy. Mowi ze sam nie ma problemow z nimi, wiec w tym tez problemu poki co nie szukam. Chyba ze lipne sa te opaski i powinienem kupic gumowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelj5 Napisano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2015 Miałem nawet przyjemność obserwować jak w miejscu ok 10cm od wentylu rośnie wielka piłka do momentu aż pekła. Jeżeli na oponie wyjdzie bańka, to żadna dętka tego nie wytrzyma. Powodem jest uszkodzenie wewnętrzne struktury opony. Jeżeli opona była nowa, to proponuję ją reklamować. Jeżeli bania wyszła po jeździe, to być może uszkodziłeś oponę wjeżdżając nie ostrożnie na krawężnik, lub w dziurę. Opony szosowe są dość delikatne, łatwo je uszkodzić. A pierwsze uszkodzenie było spowodowane najprawdopodobniej ostrą krawędzią opaski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tofi Napisano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2015 Te używane opony mają zniszczony kołnierz lub masz uszkodzone rawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DreamEvil Napisano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2015 Zareklamowalem i dostalem zwrot zarowno za opone jak i detke, wiec jestem kontent. Teraz założyłem continental ultra sport i nowe detki, póki co jeździ Edit: nie mam uszkodzonych rawek, bo mam maskującą obręcz w kole ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitearrow Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Mi te dętki ultra light pękają jak jest tak ciepło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DreamEvil Napisano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2015 ja tylko jedną miałem taką, teraz jeżdżę na schwalbe nawet nie wiem jaki model i też pękają jak chore. Teraz sobie pojeżdżę na nich ciut więcej, zobaczymy ile wytrzymają. Planowo jest 700km od jutra do 13 września ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.