Skocz do zawartości

[przerzutka tył] Sram x9 kółeczka- serwis


AXE95

Rekomendowane odpowiedzi

Nie pamiętam czy tam są tuleje czy łożyska maszynowe. W obu przypadkach otwierasz, czyścisz, jeśli jest tuleja - możesz dać kroplę jakiegokolwiek oleju "maszynowego" albo łańcuchowego, jeśli jest łożysko maszynowe - smarujesz je smarem takim jak np smarujesz - jeśli to robisz sam - łożyska sterów albo łożyska piast.

Sprawdź jak duży luz boczny mają kółeczka - jeśli jest takowy to wymień je bo luz upośledza precyzję zmiany biegów. 

Jeśli kółeczka są na tulejach a nie masz żadnego smaru/oleju to możesz je poskładać "na sucho" po wyczyszczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie pamiętam czy tam są tuleje czy łożyska maszynowe

 

Są łożyska maszynowe + zaślepki metalowe. Zdejmujesz zaślepki pod którymi zawsze zbiera się syf. Sprawdź stan uszczelnień na łożysku czy nie jest za późno na czyszczenie. Jeśli jest całe, czyścisz, smarujesz i po problemie. Sprawdź również czy nie masz na nich luzu tak jak podpowiada Ci tobo. 

 

Całość zajmuje 30 minut. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...