Skocz do zawartości

[hamulce] odpowietrzenie Funn F2


MattAnglia

Rekomendowane odpowiedzi

WItam

 

Potrzebuje pomocy na temat odpowietrzenia hamulców FUNN F2 . Wszystkie  znalezione poradniki na forum nie pasuja do tego modelu :( Posiadaja tylko od góry sróbke do napełniania olejuu  i przy zacisku sróbe do przykrecenia linki nie ma nigdzie przy zacisku odpowietrznika pomocy .. :(:( caly czas jest powietrze w ukladzie którego pozbyć sie nie moge  nawet oleju za dużo wlać bo blokuje go ciśnienie w układzie :(

Licze na waszą pomoc ..

 

Pozdrawiam Matt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz mocowanie na banjo bolt. Powyżej masz filmik, jak odpowietrza się taki zacisk, przewód i na końcu klamkę :) Niestety musisz zakupić sobie zestaw do odpowietrzania. Szukaj tzw. bleed kit do tego typu hamulców.

 

Tutaj masz uniwersalny: http://www.epicbleedsolutions.com/products/bleed-kits/universal/

 

Powodzenia :)

 

EDIT: Teraz, jak patrzę na zdjęcia to widzę, że w twoich śrubach na przewodach nie ma wkrętów do wyjęcia, żeby podłączyć zestaw do odpowietrzania...  <_< Masz od razu cały banjo bolt do wyjęcia a to raczej nie tędy droga. Hmm, sam już nie wiem teraz. Jedyne co przychodzi mi do głowy to zakup takich banjo bolt'ów z wykręcanym odpowietrznikiem. Nie wiem, jak to inaczej odpowietrzyć. Musiałbyś mieć tam taką śrubę mocującą przewód, jak ta na filmie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pasuje, bo to nie wkręca się w miejsce banjo bolt'a tylko w miejsce odpowietrznika, który powinien w nim być (ta śruba trzymająca przewód powinna być dwuelementowa). Tak, jak napisałem - jeżeli nie znajdziesz żadnych więcej informacji to pozostaje dopasowanie śruby od zacisku innego producenta, żeby mieć możliwość podłączenia tego zestawu, który posiadasz. Wykręć swoją śrubę i poszukaj takiej samej (gwint, długość, otwory) tylko z odpowietrznikiem.

 

Nic innego mi do głowy nie przychodzi. Dziwnie to producent wydumał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja wiem ze powinna być 2 elementowa ale producent zrobił pojedyńczą tylko i dltego mam kłopot z odpowietrzeniem nawet jesli znajde podwójna to i tak nie wkrece strzykawki do klamki bo tam jak na zdjeciu jest taki mały tylko otwór . Wiec poszukuje odpowietrznika bądz czegoś co sie wkreci abym założył strzykawke i do dzieła :P bo rower sie marnuje od stania :: :(:(

 

Producent tak podaje

 

Specjalne funkcje F2
  • AL6061 T6 system w pełni producenci
  • Układ wysokiego ciśnienia Light Weight
  • Lepsza modulacja
  • Połączenie zacisku węża Banjo
  • Podkładki 2-Zero
  • Fear Factor wirników
  • * Opcja Dźwignia Dostępne Carbon
  • ** Dostępne z regulowanymi "punktowych" dźwigni brań
Dane techniczne   Podkładki Organiczny Suwmiarka Dwuczęściowy kute Płyn DOT 4 System Otwórz / 2 tłokowy Wirnik Rozmiar 160/180/203 Docelowa masa 270 gramów (z przodu po montażu) Aplikacja XC / AM / TRAIL / 4X / DJ / ST Kolor Czarny-Srebrny / Szary-Czarny / Biały-Czarny / Pomarańczowy-Czarny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie tu jest problem ze nogdzie instrukcji nie moge znaleźć do tego typu hamulców ... A na aukcjach nie mam dostepnych tych hamulców  : :(:( a w serwisie za zrobienie tego chca masakrycznie drogo 65 funa :(:(: wiec szukam pomocy jak to zrobić :(:( bo wszystko posiadam olej i sprzet do opowietrzania co nie pasuje :(:(

 

No własnie to otrzebuje ale nigdzie kupić nie idzie post-190139-0-79675100-1438547727_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że są też takie zestawy:

 

http://sklep.joy-ride.pl/alligator-universal-bleeding-kit-hydraulic-disc-brake.html

 

Generalnie ludzie piszą, że są dedykowane bleed kit'y do tych hamulców, ale w sklepach w zasadzie niedostępne. Może napisz do producenta. Będzie chyba najprościej.

 

Tutaj ktoś sprzedawał te hamulce z bleed kit'em. Widać małe śrubki przy wężyku do klamki, ale nie widzę nic do zacisku http://www.pinkbike.com/buysell/1100578/

 

Pozostaje Ci albo napisać do producenta, albo zmodyfikować banjo bolt na dwuelementowy (jeżeli się da coś dopasować), albo sprawdzić, czy taki zestaw, jak podałem powyżej będzie pasować, albo upolować gdzieś dedykowany bleed kit, albo zmienić hamulce :)

 

Ewentualnie zagryźć zęby i wypłacić 65 funi... ale to ja wolałbym już chyba używane hample kupić z normalnym odpowietrznikiem a te sprzedać w cholerę :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...