Skocz do zawartości

[cube] potrzena pomoc - gwarancja


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jeżeli źle umieściłem swój post to z góry przepraszam za zamieszanie. Bardzo proszę o pomoc w sprawie zdobycia gwarancji do CUBE - kupiłem rower w sklepie internetowy - zamiast orginalnej dostałem inną - wydawaną przez rojax. Wogóle serwis odbywa się włąsnie w rojax-ie a nie tam gdzie kupiłem - dogadanie dwóch sklepów.

Koleś z serwisu powiedział zę pasuje mieć orginalną. i Włąśnie tu problem, pisałem do sklepu jednak nikt nie odpisał - muszę jeszcze zadzwonić. pisałem do SkiTeam jednak tam nikt mi nie odpisał. Może Wy forumowicze macie kartę gwarancyjną?obojętnie jaka forma moze być nawet pdf - wydrukowałbym sobie i było by ok.

Będę wdzieczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o to czy jesteś autoryzowanym sprzedawcą to szczerze nie wiem. Znalazłem go przez przypadek, interesował mnie rower właśnie firmy Cube. Co do SkiTeam zdaje sobie sprawę, że jest importerem. Najlepsze, że tak gdzie kupiłem.nie poinformowano mnie o tym że muszę zrobić przegląd zdrowy itd. Dopiero koleś z serwisu mi o tym powiedział. Szkoda gadać.

Dziękuję za kartę i instrukcje. I za wszelkie uwagi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...