Skocz do zawartości

[do 1300zł] Crossowy na ścieżki rowerowe i jezdnię.


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zupełnym laikiem, więc prosiłbym o troszkę wyrozumiałości.

Mój stary rower już powoli odchodzi na emeryturę (jeździłem około 10 letnim góralem z firmy Bros). Więc będzie przesiadka ze stalowego kolosa na aluminium.

Szukam nowego roweru do codziennej, szybkiej jazdy po mieście i do pracy.

Zdaję sobie sprawę, że do 1300zł nie znajdę maszyny marzeń, jednak budżet na tyle mi pozwala. Czas mam ograniczony, więc ciężko będzie z dozbieraniem większej kwoty. Ale i tak pewnie znajdzie się coś ciekawego.

 

Wysokość: 175cm

Waga: 85kg

 

Nawierzchnia:

80% - ścieżki rowerowe

20% - jezdnia

 

Jazda w suche jak i deszczowe dni.

 

Specjalne wymagania:

- widelce amortyzowane

- hamulec tarczowy przód, jak da radę to tył również

- kolor najlepiej jakiś ciemniejszy, coś w stylu tych z linków

 

Zastanawiałem się nad:

https://sklep.lepo.pl/pl_PL/p/Kross-Hexagon-X7-XL-czarno-grafitowo-zielony-mat/5282#prettyPhoto

Jednak nie mam pewności czy rama nie byłaby zbyt duża dla mnie. Choć chyba wolałbym ciut większą, niż mniejszą.

 

oraz

 

http://olimpiasport.pl/produkt/109.11807.2.htm

 

Moja uwaga jest zwrócona ku firmie Kross - sugeruję się popularnością tej marki.

Miałbym zapewne większe szanse w odnalezieniu któregoś z Hexagonów i wizualnym sprawdzeniu, a może i przejechaniu się.

Pewnie miałbym również lepiej w serwisach, bo widzę, że inne polecane marki istnieją głównie w internecie.

 

Widzę również, że sporo osób poleca Kands Maestro

http://allegro.pl/nowosc-rower-kands-maestro-2015-shimano-alivio-i5510478595.html

Choć nie ma hamulców tarczowych. Nie wiem czy nadal jest aktualnie najbardziej polecany.

Posiada również 28" (zapewne 27,5") koła. Nigdy na takich nie jeździłem, tylko na 26". Więc nie wiem czy będzie lepiej od 26" czy nie. No i właśnie to chyba jedna z tych marek internetowych, gdzie pewnie wszelkie serwisy odbywałyby się przez pocztę.