Skocz do zawartości

[Kierownica + Mostek] Jakie do XC ?


ziemian

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam jakiejś kierownicy i mostka do mojego roweru. Jako, że rower został złożony i ukończony w kwietniu to do wymiany została mi kierownica i mostek.

 

Jest to tego typu rower:

 

post-130652-0-69107600-1435878051_thumb.jpg

 

 

Obecnie jest tam jakiś 5 letni szajs ZOOM'a do którego nie mam już za bardzo siły.

 

Jeżdżę głównie w terenie tj. las, jakieś drogi dojazdowe szutrowe i asfalt.

 

Rama roweru 21'' , mam 186cm wzrostu, sztyca 35cm, wysunięta maksymalnie.

 

 

Budżet jakim dysponuję to powiedzmy ok. 200zł. Co w tej cenie możecie mi polecić i czy lepiej do mojego stylu jazdy i roweru będzie kierownica gięta czy prosta taka jaka jest ???

 

Z góry dzięki za jakies propozycje bo kurczę w tym temacie akurat jestem zielony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem po dłuższej jeździe dokucza mi właśnie ból nadgarstków mimo, że jeżdżę w rękawiczkach i mam super wygodne grity Esi.

Bólu pleców nie ma bo nachylenie pewnie jest odpowiednie...

 

No i wygląd tego obecnego zestawu jest koszmarny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się wypowiem odnośnie kierownic bo miałem u siebie 4 sztuki ( firmy pomijam bo nie ma to znaczenia) przy mostku 100mm:

 

600mm Prosta; Na asfalt bardzo fajnie, w terenie mało stabilnie wręcz nerwowo, ostre zakręty także z lekką niepewnością

620mm Prosta; JW

640mm Gięta; Tutaj już czuć różnicę, w terenie stabilniej, na asfalcie nie najgorzej, taki złoty środek

720mm Prosta; Asfalt- dojedziesz ale w porównaniu do 600 idzie to ciężej, Teren- tutaj zabawa przednia, pełna kontrola nad przodem, tył lubi się uślizgnąć, pełna kontrola. Tylko między drzewami ciężko się zmieścić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Obecnie mam mostek 90mm, jak siedzę na rowerze to kierownica zasłania mi przednią piastę