Skocz do zawartości

[Warszawa i okolica]-Serwisant z doświadczeniem podejmie pracę


MKamil

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem studentem. Mieszkam niedaleko Grodziska Mazowieckiego stąd też interesuje mnie praca w okolicy. Najchętniej: Milanówek, Brwinów, Pruszków, Piastów i wszelkie miejscowości pomiędzy, jeżeli rzeczywiście będzie warto również Warszawa

Ze swojej strony oferuję:

-bardzo duże doświadczenie w mechanice rowerowej oraz znaczące doświadczenie w sprzedaży
-punktualność
-kulturę oraz poprawność językową wypowiedzi
-pełne zaangażowanie w powierzone zadania
-dokładność
-uczciwość
-kreatywność w rozwiązywaniu sytuacji nietypowych/problematycznych
-ogromne chęci do dalszej nauki i doskonalenia
-dbanie o porządek w miejscu pracy
-znajomość angielskiego w stopniu zaawansowanym, w tym specjalistyczne słownictwo z branży rowerowej

-znajomość zasad funkcjonowania organizmu podczas wysiłku kolarskiego, kryteriów doboru ubioru, pozycji na rowerze
-możliwość pracy w godzinach nietypowych lub w powiększonym wymiarze czasowym

Oczekuję:
-stawki adekwatnej do posiadanych przeze mnie umiejętności, powierzonego zakresu prac oraz osiąganych wyników
-punktualności w wypłacaniu pensji
-konkretnego przedstawiania oczekiwań i zakresu obowiązków
-swobody w wyborze metod wykonywania zadań
-możliwości dopasowania pracy do zajęć na uczelni
-możliwości dojeżdżania do pracy rowerem(czyli miejsce na przechowanie roweru + przebieranie się)
-możliwości spożywania posiłków w trakcie pracy(oczywiście bez negatywnego wpływu na efektywność)
-zniżek pracowniczych
-warsztatu wyposażonego w narzędzia potrzebne do wykonywania danych zadań

 

 

W razie zainteresowania moją ofertą proszę o kontakt poprzez forum- prześlę CV

 

Za propozycje "dostaniesz dychę na rękę i będziesz zmieniał dętki w składakach" z góry dziękuję, nie jestem zdesperowany
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,