Skocz do zawartości

[opony]do xc 300zł komplet


voio77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poszukuje opon xc jezdze duzo po pagorkach ,lasach nie rownosciach .

Potrzebuje dobrych opon ze nie bede sie zakopywał ,tez aby sie szybko nie scieraly

wytrwałe .300zł za komplet.Rozmiar koła 26'

Co myslicie o Continental Kaiser? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi sezon jeżdżę na Maxxis Ardent Race w wersji tubeless ready i spokojnie mogę polecić. Opony sprawiają wrażenie niezniszczalnych, bieżnik prawie jak nowy po przejechaniu ponad 3 tys. km, świetnie radzą sobie również w mokrych warunkach choć są na takie lepsze opony. Moim zdaniem lepsze i bardziej trwałe od Geax Saguaro, których też używałem. Dodam jeszcze, że łatwo je napompować zwykłą, stacjonarną pompką, uszczelniają się bez najmniejszego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaiser to opona praktycznie zjazdowa i ile dobrze kojarzę dostępna w słusznych do tego sportu rozmiarach i ciężarze. Sam jestem daleki od polecenia jakichś wylajtowanych kondonów ze stajni Szwalbe czy innych rejskingów, ale do tego co opisałeś to raczej przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na jakiej podstawie wstępnie wybrałeś te Conti? Ładnie wyglądały na obrazku? Zwróciłeś uwagę na dostępne rozmiary, ciężar, itp.?

Opony to temat rzeka, to jak wybór butów - każdy może polecić inne, bo wg niego akurat te lepsze i wygodne ;) Inne opony wskaże ścigant maniak lekkości a inne fan dużej trakcji.

Wyszukiwarka na pewno wskaże wiele tematów do poczytania.

Osobiście jeżdżę najczęściej po mazowieckich lasach i używam do tego kompletu Michelin Wild Grip'r Advanced 2.25" na przód i Wild Grip'r "podstawowy" 2.1" na tył. Czasem na obu kołach 2.1".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniłem swoje poprzednie opony na Michelin Wild Grip'r 2.1" i muszę powiedzieć, że w porównaniu do moich poprzednich opon jestem z nich mocno niezadowolony. 70% Wild, a jakieś 30% Grip'r :) Wcześniej miałem opony Maxxis Ignitor 1.95" zwijane i muszę powiedzieć, że są ŚWIETNE, lekkie, niestety dość szybko zużywają się na asfalcie ;( Tylnego Wild Grip'ra od razu zdjąłem i włożyłem z powrotem w 50% zużytego Ignitora, który jeździł na przodzie, i uważam, że jest lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szeroka obręcz, niskie ciśnienia (a można schodzić do dość absurdalnych wartości) i nie można być niezadowolonym z ich trakcji ;)

To nie jest guma dla asfaltowych ścigantów, także w sumie nie dziwię się z niezadowolenia. I na tył zakłada się ją odwrotnie jakby co.

 

Tak BTW to co napisałem wyżej, każdy będzie polecał po swojemu i najgorzej jak wg specyfiki jazdy w terenie innym niż pytający ma na myśli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja polecam Maxxis Rendez 2.1 za wersję zwijaną 120 TPI zapłaciłem coś koło 70 zł, przesiadłem się z schwalbe racing ralph evo 2.25 były zbyt baloniaste za duże opory toczenia, natomiast maxxisy są idealne do XC b. dobrze trzymają trakcję:) Dopiero przejechałem na nich 500 km i zużycia nie widać jak na razie, zobaczymy jak później...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam poszukuje opon xc jezdze duzo po pagorkach ,lasach nie rownosciach .

Potrzebuje dobrych opon ze nie bede sie zakopywał ,tez aby sie szybko nie scieraly

wytrwałe .300zł za komplet.Rozmiar koła 26'

Co myslicie o Continental Kaiser? 

 

Jak po nierownosciach to przod Rocket Ron Evo 2.25, tyl Racing Ralph Evo 2.25. Najlepsze opony na rynku. Jesli pagorki i lasy to opony nie beda sie szybko zuzywac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...