Skocz do zawartości

[800 - 1000 zł] MTB w tym przedziale cenowym


Rekomendowane odpowiedzi

Siema ludziska, poszukuje roweru do jazdy po raczej leśnych drogach pod 183 cm wzrostu. Zalezy mi na amortyzatorze z przodu, kolach 26+ i hamulcach tarczowych (chyba ze lepsze sa v - brake ??). Jestem zielony w tym temacie tak ze prosze o podeslanie ciekawego sprzetu.

na razie znalazlem cos takiego:

http://www.ceneo.pl/20174232#tab=spec

http://www.ceneo.pl/18109716#tab=spec

http://www.ceneo.pl/13865197#tab=spec

http://www.ceneo.pl/27059648#tab=spec

co myslicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pokazałeś Kross ew. Rambler. Żadnych innych grzmotów.

W tej cenie tarczówki będą nie hydrauliczne,a  na lince.

Ja osobiscie wybrałbym w tym wypadku V-Brake, i w jednym i w drugim rowerze jest hamulcowa chińszczyzna no-name q z chińszczyzny wolałbym juz brandowane przez Krossa Vbrake niż te nieznane blizej tarczówki w Ramblerze.

Ja brałbym z tej listy krossa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie nie ma rowerów MTB, co najwyżej "MTB" albo używane kilkuletnie modele.

Widelec nawet jak udaje kształtem amortyzator to i tak nie będzie działał, hamulce tarczowe tylko tanie mechaniczne czyli ze wszystkich ich zalet zostaje tylko jedna, itp. itd.

Oczywiście jak nie ma większych wymagań to tylko brać, byle nie makrokesza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej kupić coś na większych kołach chociażby 27,5 ?

 

z najtańszych 27,5 jakie znalazłem 

 

http://allegro.pl/lekki-goral-mtb-27-5-megamo-fun-shimano-aluminiowa-i5393022999.html