Skocz do zawartości

[cross] scott czy giant


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

proszę o pomoc w wyborze jednego z dwóch rowerów crossowych:

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/roam.0.disc/18845/76315/

http://www.scott.pl/produkt/184/621/rower-sportster-10/

 

Scott ladniejszy, ale czy warto dopłacać 400 zł do niego? Ma chyba lepszą korbę, przerzutkę z tyłu, kasetę i blokadę amortyzatora na kierownicy (to akurat nie jest mi niezbędne). Giant z kolei ma dożywotnią gwarancję na ramę. Które ramy są lepsze scotta czy gianta? Bo wiadomo, rama to baza do ewentualnych późniejszych zmian.

Wybór tylko między tymi dwoma rowerami, w tym tygodniu chciałbym kupić. Tylko czy jest sens dokładać. Rower typowo do rekreacyjnej jazdy, ścieżki rowerowe, leśne, asfalt. Ok 100-120 km tygodniowo. Bardzo proszę o pomoc, bo nie znam się za dobrze na tych wszystkich parametrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

tak Scott ma lepszą korbę, ale przy takim typowo rekreacyjnym korzystaniu z roweru nie zrobi Ci to różnicy. Podobnie jest z tylną przerzutką. Scott faktycznie ma ją lepszą, ale już manetki w obydwu rowerach są takie same, więc w praktyce raczej nie odczujesz różnice w precyzji zmiany przełożeń. Osprzęt Deore spokojnie wystarczy do twoich zastosowań.

Giant to bardzo duży i doświadczony producent, który sam sobie projektuje ramy i sam je wytwarza we własnych fabrykach. Czasami produkuje je także dla innych producentów. Scott to również uznana marka. Generalnie to w tym segmencie cenowym i w tego typu rowerach nie spodziewaj się jakiś istotnych różnic w samej jakości ram.

Podsumowując, jeśli obydwa rowery są dla Ciebie równie wygodne, to szkoda dopłacać do Scotta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach