Skocz do zawartości

[1000-1400] MTB, Cross?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Szukam roweru w przedziale cenowym jak wyżej wspomniałem. Mam 194 wzorstu i waże ok 81kg. Na wakację planuje nim jeździć tygodniowo po : +- 150km, a później to tylko weekendami po 40-60km. Wolałbym raczej koła 26 calowe lub 27,5.

Rower będzie użytkowany w na drogach (utawdzonych i tych żwirowch,piaskowych),w lasach (błotko). Nie będę brał udziału w żadnych zawodach, maratonach itd. W większej cześci będą to tereny górzyste, wiele pagórków, podajzdów. Waham się między Crossem, a MTB. Do tychczas jeździłem na MTB firmy Hasa. On się zestarzał,a ja sporo urosłem, więc postanowiłem poszukać sobie czegoś nowego. Nie znam się dobrzę na osprzęcie i nie chcę kupić jakiegoś bubla :icon_cool:. Często też czytam taką opinie, że bardziej opłacają się hamulcę Vbrake niż tarczowę. W sensie, że tańsza jest wymiana i dla takiej amatorskiej jazdy są wystarczające. Nie wiem czy to prawda :).

Przeglądając internet znalazłem takie modele jak:

 

Kross Hexagon X2, X2 Disc

Romet Rambler 2.0 26.

Limber Tiesso 26.

Unibike

matts 65 merida

 

Co sądzicie o rowerach z poprzednich sezonów?

 

Z wcześniejszych tematów wynika,że dużą popularnością cieszy się takie model jak: Lazaro v3. Niestety jak dla mnie wygląda on bardzo przeciętnie, żeby nie powiedzieć czegoś mocniejszego. Wiem,że nie ma ładnie się prezentować tylko być niezawodny itp, ale lepiej bym się czuł, gdyby mi się podobał.

 

Wiem,że zaraz mi zlinkujecie Kands. Tak, umiem przeglądać starsze tematy, liczę też na inne propozycję.

 

Dzięki za pomoc i pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, stryju, to masz wymagania. Może przedstawisz jakie malowanie Cię interesuje, bo chyba do tego to się sprowadza. To co wymieniłeś to najlepsze opcje, ale skoro nie, to musimy zejść nieco niżej z osprzętem:

http://nrowery.pl/2015/mtb-26/ragusa-al

http://nrowery.pl/2015/mtb-26/sorang-vb