Skocz do zawartości

[identyfikacja roweru] Co to za marka?


Wojtek3362

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiesz. Zapytałem o stan bo niektórych elementów renowacji poddać się nie da (wnetrze piast, stery, łożyska suportu, olinowanie), z innych nawet jeśli usuniesz rdzę będą stale podlegały jej atakom, jeśli powierzchnia metalu raz zrudziała i ma wżery. Rama w tym stanie może meć korozję na wylot, to bezpieczne nie jest. 

Do tego wymiana kierownicy jeśli ma to być szosa.

Chodzi o to żeby przemyśleć czy postawienie trupa na nogi ma sens ekonomiczny i czy będzie działał w stopniu choćby zadowalającym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Czy ta wiedza co do ramy jest Ci do czegoś potrzebna? Rama wygląda na taką ważącą 2300 g bez widelca. I na taką o niezbyt sprytnie dobranej geometrii, tzn. lepiej by się sprawdzała z kierownicą typu "jaskółka" niż z barankiem. Sorry, ale tylko takie ramy produkowano 60 lat temu.

 

Nie mam nic przeciwko odrestaurowaniu tego roweru, ale robienie z niego na siłę szosówki to raczej kaprys wykonawcy niż uzasadnione działanie. Zrób z niego rower do rekreacyjnej jazdy, daj najszersze opony, jakie wejdą w ramę, może piastę wielobiegową, pozostań przy tej kierownicy. Dobierz ładne, stonowane kolory (nie "oczone" neony hipsterskich ostrych kół). To ma szansę stać się bardzo ciekawym rowerem, nie staraj się go przerabiać na siłę na nowoczesną modłę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...