Skocz do zawartości

[700 - 1000 zł] Lazaro do jazdy na co dzień.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. 

Przyszła wiosna i czas na odkurzenie dawno już nieużywanego roweru i jak się okazało ten z garażu już do eksploatacji się nie nadaje a jego wskrzeszanie jest nieopłacalne.  

W związku z powyższym muszę zorganizować sobie rower w ograniczonym budżecie z racji nieprzewidzianego wydatku na bieżący sezon. 

Drążąc temat w sieci i zasięgając języka po znajomych natrafiłem na markę Lazaro oraz na to forum. Jest to mój pierwszy post tutaj więc jeśli coś zrobię niewłaściwie proszę o upomnienie wyrozumiałość, ale przejdźmy do rzeczy :) 

 

Właściwie to zdecydowałem się na zakup Lazaro tylko mój problem polega na tym, iż nie znam się kompletnie na osprzęcie i jego jakości, jego przeznaczeniu oraz nie jestem pewien czy dobrze dobieram sobie wielkość roweru do swojego wzrostu.  

Patrzę cały czas na rowery z ramą 17" na kołach 26" przymierzałem się ostatnio do takiego w sklepie rowerowym i powiem szczerze, że mam go "pod szyję" :D zastanawiam się czy nie powinienem szukać mniejszej ramy tylko mniejsze to już są chyba rowery komunijne :D 

Jestem niewysoki całe 172 cm wzrostu i krótkie nogi (61 cm od podłogi do krocza). Chciałbym się upewnić czy 17" na 26" będzie dla mnie OK ? 

 

A jeśli już o sam rower chodzi... potrzebuję "górala" do jazdy raczej na co dzień do pracy i amatorko/turystycznie ścieżkami leśnymi raczej "po płaskim" bez żadnej jazdy wyczynowej :) 

Upatrzyłem sobie kilka modeli Lazaro ale nie potrafię sam wybrać właściwego wobec czego proszę Was o poradę. 

Poniżej następujące modele:

http://allegro.pl/alu-solidne-mtb-lazaro-e-v1-men-shimano-altus-amor-i5300969829.html

http://allegro.pl/polerowany-lro-v1-men-solidne-aluminiowy-shimano-i5321446473.html

http://allegro.pl/lazaro-e-v1-disc-men-2-x-tarczowe-shimano-sountour-i5323878040.html