Skocz do zawartości

[spd] problem z zamontowaniem bloku w bucie.


maciejak

Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze witam wszystkich Użytkowników.

Z góry dziękuję za każdą pomoc i mam nadzieję, że sam z czasem będę pomocny, choć na razie jestem zupełnie zielony.

 

Problem wygląda tak:

Zakupiłem buty shimano SH-M089 i do tego pedały PD-M520 w komplecie z blokami. Całość została zakupiona jako jedna rzecz (buty plus pedały z blokami)

 

No i niestety nie mogę przykręcić bloków do butów, ponieważ brakuje nakrętki wsadzanej pod podeszwę buta. Nigdy nie miałem do czynienia z spd, więc wolę zapytać: Czy to wina sklepu? Czy ze mną coś nie tak?

 

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie dostałem lipne buty, w podeszwie są tylko dwie podłużne dziury, żadnego metalowego elementu z gwintem. 

 

Człowiek spełnia swoje marzenie o spd, chce wszystko skręcić i zdążyć przed burzą zrobić kilka kilometrów, a tu taka irytująca niespodzianka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam was, że nie odpisywałem, ale wczoraj nie miałem do tego nerwów. Bo oczywiście buty przyszły pięć po 17, a obsługa klienta do 17. 

Pojechałem wczoraj do marketu sportowego gdzie mają ten model żeby się upewnić i nakrętki do bloków były przyczepione plastikową opaską do butów. Na jakieś 15 par nieurwane były tylko przy dwóch. Pewnie w magazynie przed wysyłką też się jakoś urwały.

 

Zadzwoniłem dziś do sklepu, przeprosili i wyślą. Szkoda tylko podniesionego ciśnienia:) 

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupowalem buty w GoSporcie to te blaszki znalazlem w jednej parze na 10 wystawionych. Byl problem tez z naklejkami. Myslalem, ze sa u obslugi, ale szybko wyprowadzili mnie z bledu. Blaszki I naklejki w butach, brak, a to sorry nie many zapasowych. Tylko po co to komu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany