Skocz do zawartości

[rower] LAZARO INTEGRAL V2 - opinie


DAR0S

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Z racj, że zaczyna się sezon pomyślałem o kupnie pierwszego w moim życiu poważnego (nie komunijnego) roweru. Jeżdżę głownie po drogach utwardzonych, ale nie stronię od lekkiego terenu, gdzie również pokazuję się dosyć często. Z tego co wyczytałem najlepszy do takiego stylu jest cross. Wypatrzyłem więc tytułowy rower Lazaro Integral V2, Link Allegro i chciałbym się dowiedzieć co o nim sądzicie. Z racji, że dopiero zaczynam swoją przygodę z rowerami na płaszczyźnie technologii, chciałbym również dowiedzieć się, jakie plusy i minusy znajdujecie w jego "uzbrojeniu", oraz dlaczego macie o nich taką a nie inną opinię. Mój budżet to ok. 1200zł, więc jeśli jesteście w stanie zasugerować coś lepszego, chętnie rozważę ;) Z góry dziękuję za pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Integral v2 2014 to najtańszy sensowny cross na rynku. Wersja z 2015 r. jest odrobinę ulepszona i odrobinę droższa, ale ciągle nic lepszego nie dostaniesz w tej cenie. Następny sensowny zakup to... Integral v3 i jego klon Kands Maestro. Jeśli budżet wytrzyma, to warto się nimi zainteresować, bo większość elementów mają o klasę wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli już finalnie rzecz ujmując ten jest najlepszy? Wydaje mi się, że mogę dołożyć te 300zł, jeśli mówicie, że naprawdę warto. Przepraszam, że tak was zarzucam tymi linkami, ale chciałbym mieć pewność. Lazaro V3 nie mogę znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak masz 1400 plnow to bierz lazaro v3, zobacz jak schodzi na allegro ponad 120 sztuk na aukcje. Jak chcesz przyoszczędzić to bierz v2 za 1100 jak dla amatora jako pierwszy porządny rower też zdecydowanie wystarczy i wielkiej różnicy w samej jeździe nie będzie, co nie zmienia faktu że v3 ma już osprzęt klase wyżej,np przerzutki, amortyzator. Ja kupiłem z 2 tygodnie temu v2 i jestem bardzo zadowolony zarówno z roweru jak i obsługi sklepu. Możesz popatrzeć w mojej galerii jak się prezentuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć!

 

jestem szczęśliwym posiadaczem Lazaro Integral V2 2015. Jest to mój czwarty rower, z czego pierwszy cross'owy. (żaden ze mnie wielki rowerzysta, bo to były jakieś śmieszne rowerki, chociaż komunijnego Authora bardzo ciepło wspominam:) ) Przejechałem jeszcze niewiele ale mogę już się podzielić swoją opinią.

Podam tu parę informacji które mnie samego interesowały przed, w trakcie kupowania roweru oraz w trakcie użytkowania.

 

Początkowo zastanawiałem się nad rowerem do 900 zł ale po rozmowach ze znajomymi i po intensywnej nauce na temat osprzętu zdecydowałem, że dołożę te dwie stówy. 

Uparcie chciałem górala, mimo że potrzebuje rower do dojazdu do pracy i weekendowe wycieczki. Na szczęście wybrałem cross'a. Wahałem się pomiędzy jakimś Spartakusem, Kandsem 1100 i Lazaro Integral V2. Wcześniej zwiedziłem sklepy rowerowe w okolicy i Decathlon'a ale jak mi się coś podobało to sporo kosztowało a to co było na moją kieszeń to była tandeta... 

Decyzja padła na integral'a V2. Zamówiłem przez allegro i w ciągu 3 dni już był w domu. 
Mam 193 cm wzrostu wiec wybrałem sobie ramę 21'' i wg mnie jest bardzo wygodna. Rower przyszedł w jednej paczce, wszystko się zgadzało oprócz siodełka, bo miało być Vader, a dostałem Eden t3. Nie narzekam ale i tak mam w planach wymianę na coś twardszego. 
Do skręcenia roweru do końca potrzebowałem imbusy od 5 do 7 i klucz 15 do pedałów.  Złożyłem i pojechałem. Pierwsze wrażenia... mega pozytywne. Wszystko płynnie i cichutko chodzi. Kółka 28 (moje pierwsze takie duże) dają radę, po prostu się pędzi. Po pierwszej jeździe posprawdzałem czy nic się nie poluzowało i git.

 

Podsumowując:

-Dobrze, że nie wybrałem MTB do moich aktualnych potrzeb

-transakcja przebiegła sprawnie

-rower wart swojej ceny

-rama odpowiedniej wielkości

-montaż przyjazny dla każdego

 

śmiało, z czystym sumieniem mogę polecić ten rower. Co do osprzętu to amor przyjemny, sprawdza się na drobnych nierównościach (wyregulowałem na dosyć twardo ale nie na max'a), przerzutki acera jak dla mnie wystarczające, myślę że jak na pierwszy czy drugi rower nie potrzeba nic lepszego, bo jak ktoś nie jest doświadczony to wg mnie i tak tego nie poczuje, a zapłaci po prostu więcej. V-brake'i dobrze się spisują. Do łańcucha najlepiej od razu dokupić spinkę, bo znacząco ułatwia życie.

 

mam nadzieję, że komuś się przyda moja opinia  :icon_wink:

 

Pozdro i udanych wycieczek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natknąłem się na opinie że na tych malowanych obręczach/szprychach potrafi wyjść rdza po roku użytkowania. Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem? 

 

I orientuje się ktoś jaka jest maksymalna dopuszczalna waga dla tego roweru? Nigdzie tej informacji nie mogę znaleźć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...