poliglota Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 Witam. Specjalista serwisant wymieniając tarczę w przednim kole tak zrobił, że zerwał wszystkie gwinty pod tarczę. Piasta XT nawet 100 km nie zrobiła. Co teraz można z tym zrobić? pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 Obciążyć specjalistę - niech on się martwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 Dokładnie, jak serwisant popsuł, to niech serwisant się martwi, a raczej wymienia piastę na nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 Specjalista serwisant wymieniając tarczę w przednim kole tak zrobił, że zerwał wszystkie gwinty pod tarczę. Piasta XT nawet 100 km nie zrobiła. Faktycznie specjalista , pewnie nie chciało mu się kręcić to pistoletem przykręcił albo wiertarką. Jak pourywał to niech się teraz martwi. Gorzej może być by mu to udowodnić bo pewnie będzie uważał że On jako "specjalista" nie mógł tego zepsuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lajtspid Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 Co teraz można z tym zrobić? 1. zażądać wymiany uszkodzonej piasty na nową a. po dobroci z winowajcą serwisantem b. po dobroci z właścicielem serwisu c. na drodze prawnej (UOKiK, prawnik, sąd itd) 2. skulić uszy po sobie i a. zmienić hamulec na v-brake b. nagwintować otwory c. zmienić samemu piastę na nową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 24 Marca 2015 Udostępnij Napisano 24 Marca 2015 Specjalista po uszkodzeniu drugiego gwintu (pierwszy można uznać ewentualnie za niespodziankę) powinien koło zostawić i skontaktować się z właścicielem i najlepiej przy nim spróbować ruszyć kolejne śruby, poinformować o możliwych problemach i sposobach rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
render Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 jeśli rzeczywiście w serwisie pozrywali gwinty a masz możliwość udowodnienia tegoto o prędko z rowerem suda się do nch niech wymieniają całą piastę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leniu Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 Jak to czytam to ciesze się że wybrałem CL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 Jak nie uznają gwarancji czy nie będzie się dało z nimi dogadać to jeszcze pozostaje opcja dłuższych śrub + nakrętki w akcie desperacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mklos1 Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 Co teraz można z tym zrobić? Powinno się dać. Hasło dnia: "Helicoil". Widziałem na allegro są sprężynki M5x0.8. Samemu trochę drogo wychodzi, bo trzeba kupić zestaw narzędzi. Może znajdziesz jakiś warsztat, który się tym para... Jeżeli ubytki gwintu są nieduże, można spróbować wypełnić specyfikiem do "spawania na zimno" (czy coś w ten deseń) i przegwintować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.