Gość Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Witam. Podoba mi się Cube Cross 2015 Czy warto dopłacić do modelu Cross Pro 2015? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poochaty Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Kwota nie mala, bo 800 zł różnicy. Najbardziej widoczna różnica to w amorze, w droższej wersji będziesz miał powietrzny. Pozostały osprzęt nie różni się aż tak bardzo w sensie, że Ty nie odczujesz aż takiej różnicy w sprzęcie. Oba mają wysokiej jakości grupy. Pytanie, czy dla samego amortyzatora warto dopłacić 800 zł. Moim zdaniem nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Patrząc na pozycjonowanie grup shimano, Cube Cross "wysokiej jakości" ma tylko tylną przerzutkę - reszta to raczej przeciętna - taki mi się wydaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 ramy cube to lipa niska sztywnosc i pekaja... lepiej bierz ghosta www.sportprofit.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Czy ta informacja o niskiej jakości ram Cube'a ma jakieś potwierdzenie w postaci wątku na tym forum bądź jakiegoś artykułu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 ja mialem jedna i pekla , koledze tez pekła , w sumie to różnie bywa , ale sztywnosc jest o wiele gorsza niz przy Ghoscie. co prawda na rame jest 5 lat gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 @@GhOsTwrc, Ja mam Cube-a i nie pękła - nie ma co generalizować. Powiedz lepiej jakie ramy Ci pękały i z jakiego rocznika, bo to jest najważniejsze. Tak samo jak dyskusja o Krossie i ich pękających ramach - felerne są tylko pewne modele i roczniki. Odnośnie twórcy wątku - jeżeli chcesz mieć amor dopasowany lepiej pod swoją wagę to bierz droższą wersję - powietrzny amor da radę wyregulować pod siebie, a z sprężyną nic ciekawego nie uzyskasz. Reszty różnic w rekreacyjnej jeździe pewnie nie odczujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ted07 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Koledzy podepnę się pod wątek. Rama w Cross 2015 jest prawdopodobnie anodyzowana co możecie o niej powiedzieć? Warto kupić anodyzowaną (lepiej wygląda i jest trwalsza) czy ładniejsza i lepsza jest lakierowana w wersji Pro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B.M. Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Potwierdzam słabą sztywność ramy np. w CUBE Curve Pro 2015 wystarczy przy jeździe poruszać lekko kierownicą na boki i ma się wrażenie jak by rower pływał.Powyższy rower zamierzałem kupić żonie lecz po przejechaniu się nim zrezygnowałem.Obecnie jeżdżę na wyższym modelu tej marki w którym ten problem nie występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.