Skocz do zawartości

[rower] Pomoc w wyborze roweru mtb za cenę 1000-1300


Ostry1947

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdzecznie wszystkich użytkowników forum.

 

W tym roku mam zamiar kupić sobie rower górski, ale jestem kompletnym laikiem w tej kwestii. Znajomy polecił mi, aby napisać na tym forum. Szukam więc roweru w przedziale cenowym 1000-1300 znajomy mówił mi że w tej cenie to dobrego roweru nie kupię co mnie trochę przeraziło. Nie mam zamiaru robić nim tysiecy kilometrów rocznie, tylko i wyłącznie rekreacyjna jazda. Dodam również że jestem wysoki 195 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak taki rower będzie radził sobie na polnych drogach? Mieszkam na obrzeżach Wrocławia i mam dużo pola wokół domu i tam bym chciał w głównej mierze jeździć nie licząc dojazdów do pracy. Nie są to nie wiadomo jakie hopki lecz są duże nierówności.

 

Jeszcze jedno pytanie co sądzicie o rowerach marki Romet, dużo tego na allegro i w miarę dobrych cenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ostry1947 rok temu miałem podobne dylematy. Prawda jest taka, że w tym przedziale cenowym nic sensownego, nowego nie kupisz. Trzeba wiec iść na kompromis, a tym kompromisem są takie rowery jak wymieniłem wcześniej. Ja zrezygnowałem z jazd po lesie takim rowerem bo wydawał mi się za "delikatny" i ze wzgledu na opony. Przynajmniej poznałem okoliczne miejscowosci w promieniu 40-50 km. Do dzisiaj zrobiłem 5500 km od maja zeszłego roku bez większych awarii (2 kapcie i pedały). Dzisiaj założyłem 2 nowe opony i jeżdżę dalej.

Takie Romety może są tańsze ale na osprzęcie o 2,3 klasy niższym. Wiekszy budżet, wieksze możliwości. 3 lata temu zaczynałem na zwykłym turystycznym no-name, teraz cross a za 2 lata szosówka (odkładam na nią). I tak samo z rzeczami (zwłaszcza zimowymi) czy akcesoriami. Jest kasa nie ma problemu, jest budżet ograniczony to dzióbię po trochu co roku coś.