Skocz do zawartości
  • 0

Pomóżcie starszej pani :)


Gość Jolka

Pytanie

Znajdzie się tu ktoś z dobrym sercem i pomoże mi? Nie znam się, nie mam znajomych, którzy mogliby poradzić, a chcę kupić rower na wycieczki po Kaszubach. 

Wzrost: 154cm, noga: 72cm, waga 48

Wytypowałam dwa rowery:

http://nrowery.pl/2015/trekking/boudicca-lx  

http://www.kross.pl/pl/trekking/trans-alp

Może jakieś inne propozycje?

 

Z góry dziękuję :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

litości - chcesz mieć naprawdę rower ważący więcej niż moja zjazdówka? Masz jakiegoś kawalera który wniesie Ci rower do mieszkania/piwnicy? 17,5 kg to dużo, bardzo dużo. Wiem że nowe trekingi będą ważyły ok 15-16 kg, ale czy nie lepiej kupić sobie jakiegoś górala i lekko go uszosowić? Przy kwocie 2000 zł pokusiłbym się o używkę która nie dość że będzie lżejsza, to i bardziej niezawodna niż nowy rower z tej półki cenowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramy rowerów zalinkowanych przez autorkę są w wersji damskiej, ten podany przez Ciebie nie... jeśli Autorka ma 25 lat to ok, a jeśli 55 to widzisz taki rower?

 

Jeśli nie ma znajomych mogących doradzić w zakupie nowego to tym bardziej używanego.

 

O mieszkaniu/piwnicy słuszna uwaga, ale poza tym to sprzęt który może dać sporo frajdy z jazdy po kaszubskich asfaltach i ubitych drogach o małym nachyleniu. No i jeśli wycieczki to bagażnik i oświetlenie tez wymagane.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach