Skocz do zawartości

[Amortyzator] RS Recon problem


Michalj824

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono :)

Pomogliście mi w wyborze amortyzatora, za co bardzo uprzejmie dziękuję :)

Wybór padł na Rock Shoxa Recona gold 29 solo air wersja TK

Zakupiłem go używanego za sumkę 550 zł .

Po jego rozpakowaniu pojawił się problem.

Otóż gdy amortyzator wbijam dochodzi on do połowy swojego skoku i dalej nie chce iśc.

Po wypompowaniu powietrza traci jakieś 3 cm skoku i dalej nie chce się sam wbić do końca (zostaje jakieś 4 cm)

Podczas napierania na amortyzator całkowicie wypompowany traci skok po jakiejś minucie.

Błagam pomóżcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

No trzeba go rozebrać, jeżeli to nowy a za pewne nowy ( nowy w sensie rocznikowo) ma soloair które jest głupie ... trzeba to rozebrać i złożyć ponowie tak jak trzeba.

 

Przyczyna zapadanie jest zassanie sprężyny ... być może olej w sprężynie, którego tam być nie powinno.

przyczyną utraty skoku, jest najczęściej przelanie sie oleju w dolne golenie. Olej blokuje skok. Może być tak ze inny problem w z tłumikiem.

 

Jak przeraża cie samodzielny serwis, możesz go oddać do jakieś stacjonarnego serwisu, wezmą pewnie ze 100zł, możesz też go wysłać do kogoś  z forum, maniaka, mnie czy kogoś innego kto by sie chciał tym zająć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam 

Oczywiście to nie koniec problemów :D

A więc dokupiłem manetkę pushlocka mmx, taką co działa jak długopis.

i potrzebuję pewnego elementu post-180649-0-44998900-1421354536_thumb.jpg

A przynajmniej tak mi się zdaje że on wygląda ;)

 

Czy któryś z forumowiczów miałby zbędny ten element ?

Nowy to koszt około 100 zł, ale ja wiem że dostanę go taniej :D

(Za manetkę blokady w rowerowym chcieli 460 zł a ja ją kupiłem za 80 więc na pewno jakoś się da)

 

Edytowane przez Michalj824
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok witam ponownie :)

Sytułacja wygląda tak amortyzator po odkręceniu niebieskiego kółeczka jest odblokowany, gdy zaś kółeczko puszczę i teoretycznie powinien być zablokowany chodzi on jakieś 3 cm.

Gdzieś słyszałem że to wina za małego stanu oleju w łumiku, więc odkręciłem tą śrubę razem z koreczkiem i wlałem ok 2 ml więcej oleju. Zauważyłem jakby śruba razem z tłumikiem potem zbyt ciasno się kręciła.

No ale zakręciłem i problem jest ten sam.

Wiecie może co z tym zrobić ?? bo mi już nerwy puszczają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisza koledzy-nie gdybaj, tylko rozbierz, badz oddaj do serwisu, jesli nie czujesz sie na silach. Zakladajac ze olej przelal sie do dolnej lagi, to tlumaczyloby zarowno blokade ugiecia -obrazowo, pol strzykawki zalane plynem, scisniesz do poziomu plynu i stop, jak i tlumaczy tak dzialajaca blokade, Powinna przy 100mm skoku widelca puszczac na max 1cm,  Jak masz po okolo 4cm to brakuje Ci nie 2 a okolo 15-20ml oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...