Skocz do zawartości

[obręcze] Poszukuję obręczy 622x13 20 otworów


Mialczek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Mam zjechaną tylną obręcz w swojej szosie (V-brake). Przeleciałem trochę google, allegro,sklepy internetowe itd i nie mogłem znaleźć odpowiedniej (odpowiednich) obręczy. Może być, że mam braki wiedzowe bo nie znam się na widełkach opona vs obręcz vs szprychy vs piasta i szukałem dokładnego odpowiednika obręczy którą obecnie posiadam. Myślałem że będzie to prostrze niż się okazało. Kółka jakie mam to mavic ksyrium es (edycja specjalna). Piasty i szprychy są ok. Opona jaką posiadam to dentkowa 622x23 i też jest ok. Dane obręczy jaka w tej chwili jest na kole to 622x13 o wysokości 23mm i 20 szprych. Nie chcę budować nowego koła. Jedyna rzecz jaka wchodzi w grę to wymiana obręczy.

 

Jakie rozmiary obręczy wchodzą w grę?

Jakie mam widełki?

Czy dobrze myślę, że powienienem skupić się na szukaniu obręczy o wysokości 23 mm i szerokości wewnętrznej od x do x?

 

Dzięki z góry za pomoc.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie długość między kapslem z jednej a kapslem z drugiej strony to ~590 mm co daje jakiś pogląd na wymiar ERD.

Znalazłem obręcze kinlin. Waga jednej i drugiej to ok 400g. Patrząc po allegro wynik waga vs cena jest świetny - są droższe obręcze, które mają wyższą wagę.

XR200 - 22 mm wysokości, 13,6 mm szerokości wew czyli prawie ok. Uzyskam ten 1mm na szprychach? Wymiar ERD obręczy to 594 mm - ma to jakieś znaczenie? Tutaj jest problem z osiągalnością opcji 20h na rynku, jednak nie jest to niewykonalne.

http://ifotos.pl/zobacz/XR200jpg_wrhxxxh.jpg

XR19W - 21 mm wysokości, 15 mm szerokości wew czyli już trochę gorzej. Uzyskam te 2 mm na szprychach? 15mm to dobra szerokość dla opon 622x23? Wymiar ERD obręczy to 598 mm - ma to jakieś znaczenie? Tutaj obręcz dostępna od razu.

http://ifotos.pl/zobacz/XR19Wjpg_wrhxxra.jpg

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany