Skocz do zawartości

[opinia] eska favorit


domino1596

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość :) Ostatnio od dziadka zakupiłem rower za symboliczną flaszkę :), sam dziadek kupił go dla wnuka ale on nie był nim za bardzo zainteresowany więc rower dziadkowi tylko przeszkadzał, on sam mówił mi że rower jest z lat 90 :D, proszę o opinię na temat tego roweru, czy opłaca się go remontować i od czego ewentualnie zacząć bo nie za bardzo się na tym znam chociaż jestem mechanikiem samochodowym :). Przepraszam za jakość zdjęć :).

 

kj5c21krxw3w_t.jpg

ffxcfrldh9uw_t.jpg

pej1p7pec3sa_t.jpg

acoqf5zbvdct_t.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pytasz czy się opłaca i wstawiasz takie zdjęcia ;) Nie obraź się, ale skoro jesteś mechanikiem, to co byś odpowiedział gdybyś dostał takie zdjęcie samochodu, co się po tym da ocenić?

Brzydkie to moje przywitanie na forum to to Twój pierwszy post i nie chcę Cię zniechęcić.

Czy się opłaca - pytanie czy chcesz go doprowadzić do stanu NÓWKA czy do stanu użytecznego. Wiele wart ten rower nie jest i nie będzie, ale remont to dobry sposób na fajne hobby, o ile nie liczysz kosztów z kalkulatorem ;)

Pozdr! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym remontował jak najbardziej - kocham stare rowery. Wstaw zdjęcia w większej rozdzielczości to obaczymy czy da się wskrzesić oryginalny osprzęt czy trzeba nowy kupować. Korba na klin czy kwadrat?

 

A od czego się zaczyna? Rozkręcasz pacjenta na części pierwsze - przecierasz bród szmatką, patrzysz gdzie jest korozja i oddzielasz ziarno od plewu. Najważniejsze jest by bieżnie piast/sterów/korby oraz szprychy nie miały ubytków. Bo z resztą szpeju da się coś zrobić w granicach rozsądku. Zobacz czy rama nie jest spawana, nie ma wżerów rdzy, haki nie są krzywe (najpopularniejsze uszkodzenie) lub nie ma innych uszkodzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany