Skocz do zawartości

[2016?] przełaj od rometa


thomasz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

a tu taki szybki, ciepły przykład jak można "prosto" zbudować dobry rower (nie koniecznie CX ale gravel) jeżeli tylko się myśli i chce:
http://www.roadbikereview.com/reviews/bike-check-rodeo-adventure-labs-trail-donkey-1-0
podoba mi się to jak otwarcie piszą jak podeszli do tematu, jak skorzystali z tego co jest na rynku ( i pewnie nawet net im się nie zawiesza gdy padają trudne pytania hehhe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba poprawiłem.

Wynika z tego tyle, że przełaju nie ma, a to jest po prostu szosówka z grubym kapciem i tak powstała afera ;) 

Dziwna sprawa, przecież zwykła szosa nie zmieści takiej opony i ktoś to musiał pomyśleć typowo pod grubą oponę, a co za tym idzie nie był to przypadek.

Edytowane przez c1ach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
Wynika z tego tyle, że przełaju nie ma, a to jest po prostu szosówka z grubym kapciem i tak powstała afera

 

Hahaha, niech oni już lepiej się nie ośmieszają. Cytuję ROMETa z podpisu nad obrazkiem: "...nasz dział rozwoju produktu jest już gotowy do sezonu wyścigów przełajowych na prototypie 2016..." To może niech od razu zwykłą szosą startują - przecie lżejsza i szybsza. :D

 

 

Pitu pitu, a mi Romet odpowiedział

 

Mnie też różne rzeczy pisali, ale jak na razie do tej pory nic z tego nie wynikało. Daj im Panie Boże zdrowie, żeby tym razem się zreflektowali i wycofali z tego nowoczesnego "prototypu roweru przełajowego na rok 2016".

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ho! ho! ho! Zobaczcie nasz nowy rower na nie-przełajowych oponach, nie-przełajowych hamulcach i nie-przełajowym napędzie
właśnie przygotowaliśmy go na zawody nie-przełajowe. Bo to szosówka przecież a nieprzełajówka.

nie wiem jak Wy ale mi to wygląda na kręcenie kotem (tylko ile kot wytrzyma)


 

Koledzy, chyba coś zdziałaliśmy komentarzami pod "przełajem"!
Na fb pod lakoniczną odpowiedzią dla c1acha pozwoliłem sobie na komentarz i przyszła kolejna odpowiedź. Tym razem bardzie rzeczowa (?).
Osoby zainteresowane odsyłam na szajzbooka. Myślę, że jak nie zrobimy nagonki i linczu na hurrra! tylko "porozmawiamy" może świata nie uratujemy ale nie skończy się na rzucaniu grochem o ścianę.

Edytowane przez anarchy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

zmienić nie zmieni a na pewno nie w ciągu roku skoro kolekcja na 2016 prawie...zamówiona ;)
Marcin Skiba obiecuje stal w dalszej przyszłości. Pożyjemy - zobaczymy. Może kiedyś w garażu postawisz sobie przełaj, 29 i jakąś wyprawówkę z pegazem na sterówce. Ja jestem z tych cierpliwych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Z fb a więc publiczna wypowiedź:
"Dawid, znam dobrze tasiemcowy wątek na forum rowerowym zainspirownany naszym stalowym 29er. Obiecuję że ten rower powróci do kolekcji w nowym wcieleniu ale na razie są inne pilniejsze tematy"
chcesz powiedzieć, że wróci ale ..wynglowy albo gliniasty?yy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Chcę powiedzieć, że dla mnie to te wszystkie działania są śmieszne.
Pytanie ludzi jaki chcą rower zobaczyć, jednocześnie pisząc w tym samym poście o tym jak zaawansowane są prace zakrawa na kpinę z Klienta.
I dlaczego Pan Marcin nie odpowiedział publicznie, tylko przeniósł dyskusję z Tobą na PW?
Obiecanki-Cacanki i Pilniejsze-Tematy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

nie, napisał to na tablicy czy jak to się tam nazywa
ale jak mówisz - pilniejsze sprawy (jakie? drapieżny mieszczuch w sam raz na zawody zimą?),
My poczekamy aż stal ludziom przejdzie, zrobi się znów passe, kupimy na hurcie taniej i wypuścimy na rynek.
Tak się robi biznes!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
nie, napisał to na tablicy czy jak to się tam nazywa

 

Tego, co tutaj przytoczyłeś:

 

"Dawid, znam dobrze tasiemcowy wątek na forum rowerowym zainspirownany naszym stalowym 29er. Obiecuję że ten rower powróci do kolekcji w nowym wcieleniu ale na razie są inne pilniejsze tematy"

nie ma na mojej tablicy, albo nie zostało upublicznione. Pod Twoim postem jest tylko: "Dawid," i reszty nie widać. Przynajmniej u mnie. :)

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

... czyli ponownie okrągłe słówka, nowo-mowa biznesowo-socjalna i żadnych konkretów :(

 

Ponownie... Dlaczemu Czesi mogą a Romet ciągle ma :

 

 

inne pilniejsze plany

 

Zawracanie gitary ...

 

Pono kropla drąży skałę, ale jak widać nie beton :P

 

Szacunek...

I.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy sobie szczerze, ile przeciętny Polak jest w stanie wydać na rower? 1500 PLN? 2000? Pod taki rynek Romet robi większość swojej oferty. Dla tych, co zaczynają się "uświadamiać" rowerowo ma parę rowerków droższych, które w zasadzie są słabo wyposażone jak na swoją cenę. Wierzchołkiem piramidy są pojedyncze modele wyścigowe które prezentują się całkiem nieźle ale ich cena jest wzięta z żyrandola. Tak jakby utwierdzić ludzi w przekonaniu, że im wystarczy Rambler 1.0 na pełnym Tourneyu, a wynalazki za 10k niech kupują szaleńcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilniejszą sprawą dla Rometa jest wyciągnąć od Kitajców więcej megahitu sprzedaży pt. Gazela i Wagant, w pełnym alu za 1400zet, a nie budowa solidnej oferty.

 

To nie będzie trudne, wiesz - w końcu tyle skuterów i motorowerów od nich biorą... ;)

 

Przypominam, że jeszcze nie tak dawno twory "Arkus&Romet Group" zbudowane ze stali h-ten stały w marketach...a to co mamy teraz jest dopiero początkiem nowej firmy Romet, mimo iż od czasu wydania pierwszej ramy Jolene i Mosquito minął ładny kawałek czasu.

Już w chwili obecnej większość ludzi (tak myślę) bardziej identyfikuje się z marką Romet niż np. Kross. Potencjał jest ogromny, ale też nie można przesadzić w drugą stronę.

 

Grupa fanów stali będzie się domagać niszowych rowerów cr-mo, grupa fanów węgla zażąda okropnie drogiej i bufoniastej serii carbonowych wyścigówek, enduraki chcą fulla, ścieżkowcy lekkiego fulla, szosowcy roweru 8kg, a wszyscy ci ludzie to malutki ułamek rynku :) Wszystkim nie dogodzi, a za błędy firma płaci.

 

Ja sam wolałbym jeździć na Romecie niż Krossie, a w perspektywie 2 lat chcę zmienić fulla i z tego co widzę będę już miał z czego wybierać na polskim rynku. Gdy rok temu kupowałem stalową ramę do szosy, to wybierałem tylko z zagranicznych - może gdyby Romet coś wtedy miał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

z jednej strony trudno się nie zgodzić z Tobą Ciach. Romet się zmienia, a wszystkim nie dogodzi.
Chyba chodzi nam tu wszystkim o to, że skoro powstaje nowy model, nowy-podobno od deski kreślarskiej - to czemu tak zachowawczy? Głownie o to.
Nawet tanie mechaniczne tarcze, najtańsze ale już masz bazę pod przyszłe zmiany. Linka w ciągłym pancerzu albo górą. Czy taka zmiana pociąga wielkie koszty?
Skoro robi się krok-niech ten krok będzie w naprawdę właściwym kierunku. A nie prawie na wprost ale lekko w bok i z takim przyhamowaniem.
Pożyjemy, zobaczymy.. Padły słowa powrotu "legendy" 29er (pewnie bardziej później niż wcześniej) więc dajmy im jeszcze jedną szansę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale linki nadal dołem i nadal bez tarcz...


Powiedzmy sobie szczerze, ile przeciętny Polak jest w stanie wydać na rower?

 

Powiedzmy sobie także, czy przeciętny Polak byłby skłonny kupić przełajówkę lub inny niszowy rower? Nie. Ale jeśli już wchodzi się w tę niszę, nie można popełniać podstawowych błędów. Nikt nie zmusza, by Romet zarzucił produkcję tanich modeli i spróbował szczęścia w o wiele wyższej klasie, lecz wprowadzenie kilku przemyślanych modeli, najlepiej we współpracy z potencjalnymi nabywcami, mogłoby nieźle namieszać na polskim rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...