Skocz do zawartości

[Przerzutka tył] Jaki to model tylnej przerzutki


kuku83

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Mam do Was pytanie, pół roku temu kupiłem rower, i osprzęt jaki podaje producent jaki strona internetowa sklepu w którym go kupiłem, to Deore Shadow M 592.

Wiecie, nie znam się na tyle na osprzęcie rowerowym, aby po wyglądzie stwierdzić czy jest to wersja Shadow czy zwykła Deore. Korzystając z wolnego czasu i z przerwy od jazdy rowerowej, z czystej ciekawości zacząłem oglądać tylne przerzutki rowerowe różnych grup Shimano i z tego co zauważyłem to model Shadow M592 wygląda całkiem inaczej od mojego modelu.

Zdjęcie mojej tylnej przerzutki (przepraszam za jakość):

post-161012-0-89396900-1398784374_thumb.jpg
W związku z tym moglibyście mi podać dokładny model tej tylnej przerzutki ???
 
Wcześniejszy temat został zamknięty z powodu braku klamrowego nazewnictwa tematu, za co oczywiście przepraszam (zapomniałem, zdarza się), jednak mimo wszystko chciałbym pociągnąć jeszcze ten temat, bo nie do końca wszystkiego się dowiedziałem.
A mianowicie pozwolę sobie zacytować odpowiedź użytkownika robertocarlos

 

Zdjecie mogloby byc lepsze albo wieksze..Na moje oko jest to zwykla DEORE RD-M591 SGS z 2010 roku..na pewno nie M592 Shadow...A jaki masz rower?? Producent albo przygral w ........ albo zabraklo mu przerzutek :)

 

 
Wiem już, że nie jest to Deore M592 a M591 i tu mam kolejne pytanie, czy ten model M591 to nie jest również Shadow ??? Pytam, ponieważ na znanym portalu aukcyjnym w tytule często podawana jest też nazwa Shadow.
Z drugiej strony, jeśli różnica między tymi dwoma modelami nie jest duża, to czy warto kontaktować się ze sklepem, nigdy nie miałem takiej sytuacji i sam nie wiem czy mógłbym coś ugrać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach