Skocz do zawartości

[Mleczko do opon] Co sądzicie o mleczku ,, Notubes Tire Sealant ,, ?


kiler8875

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się, ale się wypowiem:

w dętce masz jeszcze generalnie talk, więc jeżeli mleko z nim zareaguje i porobią się grudki, to jego skuteczność drastycznie zmaleje, aczkolwiek zależy jakie to mleko.
W samej oponie nie masz talku, więc mleko może sobie spokojnie pływać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w oponie jak się sprawdza ? Wsumie to nie ma takiej różnicy chyba, bo przecież jak łata opone to dętke też powinno.. Ja mam wersje 59 ml i to starcza na jedno koło więc to co ja mam jest do dętki :)

 

W oponie działa dobrze, lepiej niż dętka :) To mleczko ( jak nazwa wskazuje) jest zaprojektowane do zastąpienia dętki a nie uszczelniania jej. Na mój rozum nawet jak uszczelni to przy okazji trwale zlepi ci dętkę z oponą.

Ale jak już to wlałeś to sprawdź samemu a nie pytasz. Jak nie uszczelni to przynajmniej będziesz wiedział że musisz wozić zapas, a jak uszczelni to nic nie stracisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, ale to jest takie mleczko do łatania dziurek przez np. akacje, szkło itp.. Mam koło 26" w nim najnormalniej dętke z odkręcanym wentylem presta, dlatego ja je wlałem do środka dętki po to aby jak przebije dętke to żeby mi to ładnie załatało :) Jednym słowem, ma to zapobiec w złapaniu kapcia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem taki mały test i wlałem to mleko do dętki ( starej ) i zawiązałem ją na mniejszy odcinek żeby nie marnować mleczka, napompowałem i przebiłem szpilką. I co się okazało... Odrazu ładnie zakleiło, zrobiłem większą dziurkę i również zakleiło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach