lole Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 Proszę o ocenę uszkodzenie, które powstało po 2000 km. Pierwszy ząbek wyłamał się po 700 km. Jak oceniacie, czy to jakaś wada fabryczna? Koło pochodzi Radona ZR race 8.0. Czy na podstawie dokumentów z bike-discount, które dostaje się wraz z rowerem (faktura, na kołach były jakieś certyfikaty z nr seryjnymi od DT), możliwa jest reklamacja w serwisie DT swiss? Zdjęcie uszkodzenia: http://oi58.tinypic.com/2n21fmf.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 Odpowiedź na Twoje pytanie najszybciej znajdziesz u źródła, a więc u któregoś z dystrybutorów DT. Forumowe wróżki niestety w rozjazdach. Choć sądzę, że bez kontaktu z Radonem się nie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 DT reklamuje to bez problemu, skontaktuj się z DT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiater Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 Jak Ci sie nie uda w Polsce to pisz do bike-discount. Juz 2 razy reklamowalem (suport i hample) i 2 razy wymienili mi na nowe choc chwile to trwalo ze wzgledu na to że BS wysylal do producenta, producent do BS i BS do klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lole Napisano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 Poszedł mail do serwisu DT, mam nadzieję, że się obejdzie bez wysyłania do B-D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.