Skocz do zawartości

[Do 2000zł] Kolarzówka nowa / używana XL


wojtek8

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć , potrzebuję pomocy w wyborze roweru szosowego do 2000zł i ani złotówki więcej , od razu mówię że b'twin odpada.
Rower może być nowy , albo używany w idealnym stanie. Poszukuję ramy tylko i wyłącznie w rozmiarze XL , mile widziany karbon ale wiem ,że za tę cenę będzie o to ciężko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie napęd 2x8.

 

Honor Ci nie pozwala? Sorry, sklepy typu biedronka też omijasz szerokim łukiem bo wstyd? Żal...

 

Triban 500 to zdecydowanie najlepszy rower w tym budżecie, a nie ma żadnych "marketowych" wad. Jak potrzebujesz dowartościowania ego, to w UK jest on całkiem popularny i nawet ma swoje forum dyskusyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie, honor mi nie pozwala bo za każdym razem wsiadając na niego będę miał przed oczami niedzielne rycerstwo Decathlonu , jadące 30km/h środkiem ścieżki i na siłę wysuwające kolana na zewnątrz , które ze swoich tribanów z pogardą patrzą na każdego kto ośmieli się ich , władców ścieżek , wyprzedzić. Jeżdżąc takim rowerem zaprzeczyłbym sam sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No słuchaj dwóch nawet zamroziłem spojrzeniem na miejscu więc się nie śmiej , bo mój profesjonalizm Cię dopadnie. Rozumiem , że moje poczucie bycia PRO wywnioskowałeś z tego ,że wyprzedzam szalonych jeźdźców zewnętrznych kolan nawet wtedy gdy osiągają zawrotną prędkość 30 km/h , a następnie odwracam głowę o 180 stopni żeby "zmrozić ich PRO spojrzeniem" ? No jeśli nie z tego to pewnie z jakże mądrego pytania " a co oznacza napis PRZEŁOŻENIA 16?" . Widzisz mistrzu, my profesjonaliści jesteśmy na tyle PRO, że nie wiemy nawet co to przełożenia. Nie zaśmiecamy mózgu ZBĘDNYMI informacjami , bo wtedy mózg staje się cięższy i gorzej się wyprzedza kawalerię Królestwa Decathlonu. Tobie też polecam nie myśleć za dużo , bo dochodzisz do błędnych wniosków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za propozycje , szkoda tylko że nie dostarczają do Polski :(
Co myślicie o tym ?


Weight: 9.8kg, 20.8lb
Frame: Felt Race Road Flite Custom Butted aluminium, Dynaform TIG-welded construction, threaded BB, replaceable rear derailleur hanger
Fork: Felt Race Road UHC Performance carbon fibre blades, Control Taper 1.125" - 1.5" aluminium steerer tube
Headset: FSA IS integrated, 1.125" sealed cartridge bearing w/ aluminium 9mm cone spacer, 20mm optional secondary cone spacer, 2 x 10mm PC headset spacers & Felt top cap
Stem: Felt SuperLite, +/-7° rise, Ø31.8mm, 48cm = 80mm 51cm = 90mm 54 - 56cm = 100mm 58cm = 110mm 61cm = 120mm
Handlebar: Felt Road Variable Shape, 75mm reach, 120mm drop, Ø31.8mm, 48cm = 380mm 51cm = 400mm 54 - 56cm = 420mm 58 - 61cm = 440mm
Grips: Felt Gel Tape
Bar Ends: Felt Bubble-Tech "F Wing"
Shifters: Shimano Sora STI
Front Derailleur: Shimano Sora clamp-on, Ø34.9mm
Rear Derailleur: Shimano Sora short cage
Crankset: FSA Tempo 50/34T, 48cm = 165mm, 51cm = 170mm, 54 - 56cm = 172.5mm, 58 - 61cm = 175mm
Bottom Bracket: FSA Square Tapered, 68 x 110.5mm
Chain: Shimano 9-speed
Cassette: SunRace, 11-25T
Brake Levers: Shimano Sora STI
Brakes: Dual pivot caliper
Cables: Felt Slick brake & derailleur
Saddle: Felt SuperLite Road
Seat Post: Felt SuperLite Road, Ø27.2mm, 300mm length
Seat Post Clamp: Felt single bolt, Ø30.6mm
Rims: Alex R500
Front Hub: Felt R4, sealed bearing, 24H
Rear Hub: Felt R4, sealed bearing, 28H, 10-speed Spokes: 2.0mm stainless steel
Tyres: Vittoria Zaffiro Slick, 700 x 23c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower faktycznie super , ale mam pytanie odnośnie przekładów.
Czy to będzie tak , że nie będzie można gwałtownie przyspieszyć i będzie się jeździło trochę jak czołgiem ? Nie wiem dokładnie jak to opisać , ale jeżdziłem kiedyś na Unibike Crossfire i przyznam , że przekłady były tragiczne - dosłownie nie dało się przyspieszyć. Będzie to moja 1sza kolarzówka dlatego nie znam się na tym i prosiłbym o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to jest z tyłu kaseta abyś wybierał sobie lekkie lub twarde przełożenia. Jak startujesz to jedziesz na wyższych i powoli przerzucasz sobie biegi na coraz niższe. Co do przełożeń to musisz dla siebie wyszukać te najbardziej optymalne Korba kompaktowa 50/34T i kaseta 11-25T dają duże możliwości wyszukania dla siebie odpowiedniej kadencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower szosowy ma wąskie opony max 28 mm to się domyśl jak sie będzie jeździć. Co do roweru przełajowego z oponami 32-33 mm to po dróżkach leśnych możesz sobie zaszaleć i na asfaltach również zakładając węższe opony, jedynie jak jest piach to będzie dość ciężko. Róźnice między tymi rowerami to krótsza rama przełajki, wyższy suport ze względu na kamienie i korzenie, moźliwość założenia szerszej opony i no i rower bardziej przystosowany wytrzymałościowo do jazdy w terenie. Jeszcze jedna róźnica to cena rowery do cyklocrossu są droższe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...