robin101 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Witam, Właśnie planuję zakup mojego pierwszego roweru szosowego. Zastanawiam się nad dwoma rowerami: http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/defy.3/18819/76290/ http://www.romet.pl/Rower,HURAGAN_20,10,675,14095,2015.html Model Rometa w tym roku jest zdecydowanie lepszy niż zeszłoroczny, więc biorę go pod uwagę. Pytanie, który z dwóch powyższych będzie lepszy. Dodam, że nie planuję wyścigów, jeżeli już to w spokojna jazda na długich dystansach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Senninho Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Zdecydowanie giant. Jakość własnych komponentów bez porównania. Romet to świetna propozycja na 1 komunię;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Przecież już na pierwszy rzut oka widać, że te rowery maja kompletnie inną geometrię: Romet bardziej wyścigową, a Giant bardziej rekreacyjną i to właśnie on będzie wygodniejszy do "spokojnej jazdy na długich dystansach". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robin101 Napisano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Przecież już na pierwszy rzut oka widać, że te rowery maja kompletnie inną geometrię: Romet bardziej wyścigową, a Giant bardziej rekreacyjną i to właśnie on będzie wygodniejszy do "spokojnej jazdy na długich dystansach". Dzięki, o taką właśnie odpowiedź mi chodziło. Jak napisałem wyżej będzie to moja pierwsza szosa więc jestem w tym temacie "zielony", ale teraz rzeczywiście widzę różnice w geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelj5 Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 Przecież już na pierwszy rzut oka widać, że te rowery maja kompletnie inną geometrię: Romet bardziej wyścigową, a Giant bardziej rekreacyjną i to właśnie on będzie wygodniejszy do "spokojnej jazdy na długich dystansach". W jaki sposób na "pierwszy rzut oka" rozpoznać, czy rama ma sportową, czy turystyczną geometrię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.