szczurozor Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Czy warto kupić ten pojazd? Czy w tej cenie można poskładać coś lepszego? http://olx.pl/oferta/kross-level-r8-2014-CID767-ID6TQ79.html Jeżdżę na codzień trasą asfaltowo-szutrowo-leśną, ale też biorę udział w maratonach mtb i potrzebuję sprzętu raczej wytrzymalszego niż mój Fusion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Popatrz tutaj zdecydowanie wolałbym tego ma już główkę taperowaną a i amortyzatoer lepszy od tego rock shox-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczurozor Napisano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2014 o, jak ładnie i jeździć nie trzeba po to ;p nadal jednak zostaje pytanie czy kupować gotowca w tej cenie czy można pozbierać coś porównywalnego taniej. Mój budżet to 3000pln, ale jestem w stanie te 10% doskrobać jeżeli sprzęt jest godzien tej ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Jeśli chcesz składać z nowych części to na pewno wyjdzie Ci drożej, ja bym poszedł na gotowca i powoli zmieniał sobie na te części które mi odpowiadają. Tylko zdecydowanie rama z główką taperowaną. Jeszcze bym polecał poszukać koło siebie autora tego jest trochę droższy ale moźliwe że wytargujesz do swojego budżetu lub tego. Albo ten silverback którego wcześniej Ci zaproponowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziemko Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Popatrz tutaj zdecydowanie wolałbym tego ma już główkę taperowaną a i amortyzatoer lepszy od tego rock shox-a. No R8 też ma taperowaną główkę więc pod tym kątem nie ma dysfunkcji względem SIlverback'a. Problem jes w tym że Slade 3 ma ramę 20" (i gdzieś przemkną też 18") a Level R8 19" i 21". IMHO nie osprzęt tutaj zadecyduje który rower zostanie wybrany. nadal jednak zostaje pytanie czy kupować gotowca w tej cenie czy można pozbierać coś porównywalnego taniej. Zależy. Na nowych częściach najczęściej wychodzi drożej. Jeśli najtrwalsze (rama, kiera, mostek, amortyzator, itd - słowem wszystko co nie jest napędem) części kupisz używane to może wyjść taniej ale najczęsciej wychodzi tyle samo co nieśmigany ze sklepu. Napęd w przypadku składania najlepiej kupić nowy bo części używane w tym przypadku najczęściej są zużyte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Co do krossa fakt nie dopatrzyłem tego szczegółu że też główka też jest taperowana. Ja jednak polecam abyś popatrzył za tymi autorami tu Autor możesz wyszukać sklepy koło siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziemko Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Spokojne. Może najpierw ustalmy ile autor ma wzrostu (i czy jeszcze rośnie ) i jaka rama będzie dla niego odpowiednia. I nie przeskakujmy zanadto budżetu. Można jeszcze przyglądnąć się temu cudu http://katalog.bikeworld.pl/2014/web/produkt/rowery/mtb_650b_hardtail/shockblaze/33347/r7_27_5_race Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Co do budżetu to stwierdziłem tylko że @szczurozor ma możliwość kupienia autora z powietrznym amortyzatorem w limicie cenowym 3300 zł. Kwestia tylko czy będzie w stanie wywalczyć sobie taki rabat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczurozor Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Autor ma 172cm, około 60kg i raczej już nie urośnie-34l. ;p O authorze jakimś też myślałem, ale już troszeczkę droga zabawka, jednak przyjrzę się po południu, bo w pracy to mi na ręce często patrzą (i monitor ) 3300 jest nieprzekraczalne. No wpadł mi w oko ten kross, ale nie będę tupał nóżką, że musi być koniecznie on Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qugar Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 A może romet mustang 2.0 z 2015? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Więc autory odpadają została ostatnia sztuka 17" na Śląsku, więc pozostaje ten kross albo silverback. Szkoda tylko że R8 ma suport na wciskany ( press fit) które nie maja najlepszej opinii. Albo propozycja podana przez @Qugar ten mustang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziemko Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Yup, najlepszy i najodpowiedniejszy rozmiarowo z w/w jest Silverback w rozmiarze 18" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Za tą cenę to rzeczywiście Silverback bedzie dobrym wyborem ale nie my wybieramy tylko autor tematu rozmiar 18' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczurozor Napisano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Dziękuję wszystkim za odzew a teraz chyba będę kaprysił. Jeśli za mocno to przez łeb ;p Ten romet trochę mi się wizualnie nie podoba, silverback ma chyba trochę słabszy osprzęt od krossa, hm? Poza tym (ja tam się może wielce nie znam) nie spotkałem się jeszcze z tą marką. Szkoda tylko że R8 ma suport na wciskany ( press fit) które nie maja najlepszej opinii. To znaczy co mu się robi? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Wkłady suporty press fit dośc szybko padają a wymiana ich nie należy do prostych czynności. Jest też zaleta nie musisz ich serwisować bo gdy padną wymienia się je na nowe. Do ich wciskania potrzebny będzie Ci taki klucz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczurozor Napisano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2014 Poczytałem trochę o press fit i generalnie rzeczywiście zdania są średnie. A gdyby zainwestować w coś takiego z czasem? http://twr.iai-shop.com/product-pol-483--Race-Face-Press-Fit-BB92.html I jak długo powinien wytrzymać ten fabryczny sramowski suport? I czy ktoś, oprócz producenta i sprzedawcy jest w stanie mnie przekonać do marki Silverback? Jak to się ma do ewentualnego późniejszego wymieniania akcesoriów na wyższopółkowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 Co do suportu to Ci nie jestem w stanie powiedzieć ile wytrzyma. Jesli chodzi o silverbacka to masz tu ich stronę może więcej się dowiesz o tej firmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziemko Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 st też zaleta nie musisz ich serwisować bo gdy padną wymienia się je na nowe. Do ich wciskania potrzebny będzie Ci taki klucz Te full plastik się wymienia ale one tak znów ramy nie niszczą. Za to z te z metalowymi miskami (np. podany w linku sram) owszem ale ich nie trzeba wymieniać w całości. Jedynie same łożyska. Wyiana jest prosta i jak ktoś ma głowę na karku zrobi to bezpiecznie nawet chałupniczym sposobem. Problem Press Fit nie jest potrzeba specjalnych kluczy bo do każdego suprtu są potrzebne specjalne. Kłopot w tym że nie są zablokowane w mufie a co za tym idzie minimalalnie pracują (obracają się) a to skolei prowadzi do wycierania mufy suportu. Ten romet trochę mi się wizualnie nie podoba, silverback ma chyba trochę słabszy osprzęt od krossa, hm? Poza tym (ja tam się może wielce nie znam) nie spotkałem się jeszcze z tą marką. Heh słabszy... R8 na wyjścieowo kosztuje ponad 4000 więc trudno tu o porównanie ale ten Slade 3 w tej cenie (2 849zł) wypada naprawdę nieźle bo rowery z takim osprzętem z reguły powyżej 3 000. Też się spotykam z tą marką od niedawna ale z tego co wiem to na rynku obecna jest od 2011 roku i oprócz rowerów z średniej półki produkuje też maszyny z bardzo wysokiej np taki http://www.silverbacklab.com/bike/sbc-mountain-xc/superbike-concept-3-0/ Osprzętem bym się jednak nie martwił za nadto. Sercem roweru jest rama i to jej geometria oraz dopasowany rozmiar sprawia czy czujemy się na rowerze dobrze czy źle. A jeśli któryś element osprzętu okazuje się za słaby dla naszego stylu jazdy to wtedy można się pokusić o wymianę na jakiś lepszy. Grunt to dobra baza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczurozor Napisano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2014 a ten? http://allegro.pl/mtb-27-5-silverback-slade-2-xt-raidon-wyprzedaz-i4655802380.html w sumie ładny i na deore cały a co do tej ramy to jak ja mam wiedzieć czy na rowerze z allegro będzie mi wygodnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 Bardzo dobra oferta Za tą kasę opłaca się go brać Zobacz na jego geometrię i szukaj z podobną w pobliżu domu, nastepnie sie przymierz. Albo jedziesz do Dzierżoniowa i kupujesz na miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczurozor Napisano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2014 W takim razie chyba się pochylę nad tym silverem A jeszcze ktoś wie może jak wygląda sprawa ewentualnych reklamacji? Dziewczyna kupiła w sklepie stacjonarnym w Poznaniu corrateca, pękło oczko od linki przerzutki i reklamacja szła do Niemiec, gdzie jak można się było spodziewać, nie uznali. Nawet nie bardzo wiadomo jak się z nimi wykłócać o swoje racje a sklep się nie poczuwa reprezentować klienta w tej sprawie. Założyli jakieś zastępcze oczko, sprawdza się, ale nie mamy już pewności czy przy (tfu!) pęknięciu ramy uznają, bo jest "majstrowana". Nie chciałbym podobnych sytuacji a rower będzie jednak norany po lasach. No i jak to się może zachowywać na krętych dróżkach, zjazdach..? Niewiele mi te kąty i wymiary podpowiadają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 Jeśli kupujesz w sklepie lub na alllegro to z gwarancja bezpośrednio do sprzedawcy. Wysyłasz do sprzedawcy tam naprawiają lub wymieniają i Ci odsyłają, to wszystko na koszty serwisu. Co do geometrii to na krętych ścieżkach będzie dość dobra, ze względu na długość tylnych widełek 435 mm (standard to 425-430 mm), jeśli chodzi o zjazdy to z kątem główki 69,5* powinien się dobrze prowadzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczurozor Napisano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2014 No to chyba temat wyczerpany, dziękuję wszystkim za informacje i pomoc, na 99% zdecyduję się na silverka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.