Skocz do zawartości

[trenażer], chce kupić trenażer, pomóżcie wybrać coś


mathieu7

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam mam pytanie odnośnie trenażeru. Jestem w tym temacie zielony.

 

Chciałbym kupić sobie takie użądzenie :) ale zupełnie się nie znam, na co mam zwracać uwagę itp. ?

 

Na codzień jeżdzę rowerem Scott Sporster x20, ale przez zimnę pojezdził bym sobie w domu.

 

Czy macie jakięs typy? Czy jest do tego jakiś program na tv komp tel.?

 

Budżet sam nie wiem o jakich kwotach mówimy ale sądzę, że tak 1000 zł bardziej 800 zł max :) góra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Ja też mam od niedawna tacx flow jest super, ale płaciłem ok 1500

Witam mam pytanie odnośnie trenażeru. Jestem w tym temacie zielony.

 

Chciałbym kupić sobie takie użądzenie :) ale zupełnie się nie znam, na co mam zwracać uwagę itp. ?

 

Na codzień jeżdzę rowerem Scott Sporster x20, ale przez zimnę pojezdził bym sobie w domu.

 

Czy macie jakięs typy? Czy jest do tego jakiś program na tv komp tel.?

 

Budżet sam nie wiem o jakich kwotach mówimy ale sądzę, że tak 1000 zł bardziej 800 zł max :) góra

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Maciej00, Generalnie dwa typy:

- rolkowy - jedziesz normalnie na rowerze, musisz trzymać równowagę itp

- oporowy - kręci się tylko tylne koło hamowane przez rolkę dociskaną, rower zapięty na swego rodzaju statywie.

Mam ten drugi typ. Chodzi mi po głowie wymiana na rolkowy, bo jest bardziej interaktywny. Problem w tym, że mam niewiele miejsca i jak wyglebię, to będą straty w ludziach i w mieniu... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach